עצות שימושיות לאפיה מוצלחת

מהו הסוד לאפיה מוצלחת – מתחילים במתכון !

כדאי מאוד לעבור על המתכון ביסודיות לפני שמכניסים את הידיים לבצק. הכינו רשימת חומרים וכמויות וודאו שיש לכם את כל המצרכים מראש. תהליך האפייה יהיה קל ומהנה יותר ולא תצטרכו לרוץ לשכנה או לסופר תוך כדי שאתם עסוקים באפייה.

חשוב לחמם מראש

שימו לב שאתם מחממים את התנור מראש, לפני שאתם מתחילים לערבב את החומרים. זה יכול להיות מתסכל מאוד לעמוד עם תבנית מוכנה ולהמתין כחצי שעה לחימום התנור.

מי אמר שהגודל לא קובע ?

שימו לב למה שרשום במתכון: איזה כלי נדרש ובאיזה גודל הוא צריך להיות? חשוב מאוד להתאים את גודל עיסה לגודל תבניות אפיה. זו הסיבה שלעתים הפשטידה גולשת מחוץ לתבנית או שהעוגה יוצאת נמוכה מדי.

לאפות כמו קונדיטור

ישנם 2 מרכיבים חשובים בתהליך האפיה: סודה לשתייה ואבקת אפיה. הוספת סודה לשתיה גורמת לתערובת להפוך לקלה ואורירית בגלל שהיא מגיבה מיידית למגע עם מים. הוספת אבקת אפיה לתערובת תסייע להתפחות הבצק עקב רגישותה לחום.

אופים עם הילדים – ונהנים

יום שישי אחר הצהריים, הילדים בבית קצת משועממים. שוב מחשב או טלוויזיה? הזמינו אותם אתכם למטבח לפעילות של כיף ולמדו אותם ערכים כמו: סדר ונקיון, אחריות, דייקנות, ובעיקר הנאה של פעילות ל"גדולים".

לחברת קייזר Kaiser יש קו כלי מטבח לילדים שכולל תבניות וכלי עזר אמיתיים, רק בגודל לקטנטנים. הם יכולים להכין בלילה, להכניס אותה לתבנית אפייה קטנה עם קפיץ, להכניס לתנור – והופ! יש לנו עוגה קטנה שהם אפו. אין כיף יותר לילדים לאכול את מה שהם היכינו, ואיזה יופי להכין משהו טעים עם אמא לשבת!

עז למה את מחכה ישר למטבח ולהכין משהו טעים!

בתיאבון !

 

הוסף תגובה