מחפש מתנה ממותגת ללקוחות? עציץ מעוצב וממותג זה הפתרון

בהרבה בתי עסק כבר מבינים היום שכדי לשמור על ההצלחה של העסק צריך לשמור על הלקוחות.

כל עסק שמצליח לשמור על הלקוחות שלו צמודים אליו, מרוויח בסופו של דבר הכנסה קבועה ונהנה מיציבות כלכלית. אז הרשתות הגדולות עובדות על יצירת מועדון לקוחות, על כרטיס אשראי מיוחד מטעמם ועל מבצעים מיוחדים המופנים אך ורק אל חברי המועדון.

בבתי עסק קטנים ואינטימיים יותר אפשר ללכת על צ'ופרים שונים ללקוחות, מתנות נחמדות מידי פעם, תשורה לרגל יום ההולדת וכן הלאה.

אז אנחנו כאן עם מתנה גאונית שתסייע לכם לחבר אליכם את מעגל הלקוחות בצורה מתוחכמת וחמימה. גם עבודת יד, גם עם הקדשה אישית וגם עם לוגו של העסק שלכם.

עציץ מעוצב מתנה ממותגת ללקוח

אז נתחיל עם זה שהמתנה אמורה להיות ממותגת כדי שהלקוח יראה נגד עיניו מי הוא זה שעומד מאחורי המתנה. על כן, חשוב לבחור מתנה שאפשר יהיה למתג אותה בשם של העסק ובכך להפוך אותו למעין פרסום מהלך של העסק.

מתנה ממותגת יכולה להיות הרבה דברים. זה יכול להיות לוח שנה עם מיתוג וזה גם יכול להיות עט נחמד עם חריטה של שם העסק. אם רוצים ללכת על משהו מרשים יותר אפשר לבחור כובע, חולצה או כל פריט אחר שעליו יודפס שמו של העסק. כל פריט כזה יזכיר ללקוח את העסק ואת נותן המתנה.

עציץ ממותג ומעוצב – הרעיון הכי פורח

אנחנו כאן עם רעיון ייחודי שאולי לא חשבתם עליו. עציץ ממותג! מדובר במתנה מיוחדת ומרגשת יותר מכל מתנה אחרת שתוכלו לבחור. כי העציץ הוא פריט נוי שכל אחד ייהנה לעשות בו שימוש. שלא כמו פריטים אחרים שלעיתים נזנחים בארונות שכוחים. העציץ יעמוד לנוי על שולחן העבודה או בכל מקום אחר בבית ויעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר!

סטודיו שירוצ'קה – עציצי בטון ומוצרי בטון מעוצבים

הי. שמי שיר, אמנית בטון ובעלים ומייסדת של סטודיו שירוצ'קה ברמת גן.

בטון הוא חומר לגיטימי בעולם "ההום סטיילינג" ומיטב המעצבים מקפידים לשלב פריטי בטון כדי לייצר מראה מודרני ונקי. אני כל כך מאמינה שהיופי הוא בפרטים הקטנים ולכן כל מתנה מעשה ידיי, מותאמת למקבל/ת שלה, החל מרמת המסר המועבר ועד לצביעה שמתיימרת להתאים לחלל שבו העציץ צפוי להשתלב.

במסגרת תהליך העבודה אני מקפידה להשתמש בחומרים איכותיים: תערובת בטון ייעודית שהשימוש בה מבטיח כלי שיחזיק זמן ממושך ללא סדקים, צבעים שאינם דוהים, מכחולים מקצועיים כדי להבטיח שהגימור של המוצר יראה מושלם וצמחים הנבחרים בקפידה, אחד אחד על ידי.

הוסף תגובה