פרח מתוק, או איך להכין מתנה מתוקה ב5 דקות

כולנו אוהבים לקבל מתנות, במיוחד אם אלו מתנות מתוקות. כמה שיהיה זה מפתיע, אבל לקבל מתנה ככה "סתם" ללא אירוע או סיבה מיוחדת, כיף לקבל כפליים, כי נכנס לכאן אלמנט ההפתעה! הרי לא משנה כמעט מה תקבל, כשזה מגיע בהפתעה הערך שלו גדל .
 
במאמר הזה נלמד את השלבים הבסיסיים שמנחים אותנו במתוקמתוק בהכנת הפרחים שמרכיבים חלקם מאותם הזרים המתוקים, שתוכלו למצוא באתר שלנו. 

התהליך הוא פשוט באופן מפתיע, ותוכלו לחזור עליו ככל שתרצו, ההפתעה והתגובת החיוביות מובטחות לכם!!!
 
אז קודם כל לרשימת המצרכים הקצרה שלנו:

1.שוקולד בצורת סוכריה, אפשר לקנות בחנויות הממתקים שמוכרות לפי משקל, כמה סוכריות. אם אתם מתכוונים להכין כמה פרחים מתוקים שכאלו, נסו לגוון בצבעים של השוקולדים.

2.שיפודים – כן שיפודים רגילים של "על האש" . השיפודים האלו ישמשו אותנו לגבעולים של הפרחים המתוקים.

3.טייפ דביק ( בצבע ירוק )- זהו למעשה מה שיעטוף את השיפוד. אםשר למצוא את הטייפ הזה בחנויות יצירה או בחנויות פרחים. זהו , זה הבסיס להכנת זר מתוק או פרח מתוק אחד.

שלבי ההכנה: 1

.את השיפוד בקצהו החד נצמיד ל"שורש" הסוכריה ונחבר בניהם.

2.ניקח את הטייפ הדביק ונתחיל ללפף את הטייפ לשיפוד, כשנתחיל ראשית נקודת החיבור בין הסוכריה לשיפוד, ניתן בנקודת החיבור מספר ליפופים כדי לחזק את "נקודת התורפה" הזו ושהפרח לא ייפול מהגבעול בטרם את.

3.נמשיך ללפף את הטייפ מטה עד לקצה שיפוד ושם נסיים את הליפוף. זהו יש לנו פרח מתוק אחד!!! אם יש לכם עוד כמה דקות תוכלו להכין כמה פרחים מתוקים שכאלה ולאגד אותם יחדיו וליצור זר מתוק הצעות לשיפור ותוספות: -תוכלו למצוא בחנויות יצירה עלי פלסטיק מלאכותיים ולהוסיף אותם לפרח, למראה אמיתי יותר. -אם אתם מכינים רק פרח אחד מתוק ונפלא, תוכלו להשחיל אותו לשרוול צלופן ולסגור את השרוול בעזרת סרט בד מיוחד שתיבחרו. -אם הכנתם שרוול צלופן, תוכלו גם להוסיף לתוכו סוכריות קטנות ומתוקות,כמו עדשים וכדומה. זהו פשוט, מתוק, וחמוד!

הוסף תגובה