פתרונות ענן לעסק

פתרונות ענן לעסק
צילום: פתרונות ענן לעסק

מה זה שירותי ענן? איזה עסק זקוק לפתרונות ענן?

פתרונות ענן לעסק מבוססים על שימוש בשרת מרוחק. כאשר משתמשים בשרת מרוחק, לא צריך להתבסס רק על מקום האחסון הקיים. ספציפית בקרב עסקים למשל, שירותי ענן חוסכים בהוצאות ומקנים גישה למידע מכל מקום ומכל זמן. לכן גם שירותי ענן מתאימים לכל סוגי העסקים – קטנים וגדולים כאחד.

לעסק שלך יש פתרון חדש

קומפליט מחשבים תשמח להציג בפני העסק שלך פתרונות בהתאמה אישית. אם החלטת שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא בניהול העסק, נציגינו כאן בשבילך.

היתרונות של פתרונות ענן לעסק

שירותי ענן מתאימים לכל סוגי העסקים. כאשר עסקים קטנים לדוגמא משתמשים בפתרון כזה, הם יכולים להציע לקהל הלקוחות והספקים שלהם את אותו שירות שיש לעסקים גדולים. מנגד, עסקים גדולים לא רוצים להישאר מאחור ומקצים עבור העובדים סוגים שונים של פתרונות ענן. בשעת חירום, כל שנדרש הוא לגשת אל התוכן השמור בענן – ולשלוף אותו.

כדאי להשתמש בפתרונות ענן גם בגלל ההיבט הכלכלי. בעלות חודשית קבועה, העסק יודע בדיוק כמה שרתי ענן עומדים לרשותו ואיך הוא יכול להשתמש בהם. בהמשך, העסק גם יכול להרחיב את השימוש בענן לפי היקף הפעילות.

אבטחת פתרונות ענן לעסק

כל עסק זקוק לפתרונות ענן על מנת לאבטח את המידע והתוכן שלו. בזכות הענן, אפשר להגן על התוכן מפני פריצות מחשבים או מפני כל סוג של נזק פיזי לחומרה. היות והענן הוא למעשה שרת מרוחק שהגישה אליו היא באמצעות האינטרנט, אין מקום לחשש מפני פגיעה פיזית: שריפה, הצפת מים ונדליזם וכו'.

הדבר החשוב ביותר הוא לנהל את הענן עם חברה מקצועית. אם העסק רוצה להמשיך להתמקד במה שהוא מתמחה בו, רצוי שפתרונות הענן יהיו באחריות גורם חיצוני.

המקום הנכון לפתרונות ענן

נציגי קומפליט מחשבים ישמחו להמליץ לך על פתרונות בהתאמה אישית. אנו מתמחים בריכוז פתרונות לעסקים תחת קורת גג אחת ומאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. כעת, אנו ממתינים לפנייתך לצורך תיאום של פתרונות ענן לעסק בהקדם וברמה גבוהה.

הוסף תגובה