צורת הגשה ארגנטינאית של אסאדו לאירועים

תפריט בשרי לחתונה יכול בהחלט להיות מבוסס סביב צורת הגשה בשרית שמתרכזת על בשר נתח אסאדו גדול ועסיסי. זה מאוד מתאים לאירועים בטבע או אירועים קטנים בבית, ומעניק חוויה טעימה לכל האורחים באירוע.

קייטרינג אסאדו מגיע מהמסורת הארגנטינאית, הדוגלת באירועים אשר התפריט שלהם הנו רק בשרי, וברובו מוגש נתחי אסאדו שונים הניצלות לאורך זמן עבור הגשה בטעם נפלא. אפשר לומר שקייטרינג אסאדו הוא מעין המרה ישראלית מותאמת לאירועים מהמסורת הארגנטינאית.

קצת על תעשיית הבשר הארגנטינאית

בארגנטינה יש מסורת רחבה של שימוש בבשר, ובעצם נתחי הבשר המגיעים משדות המרעה של ארגנטינה נמצאים בכל מסעדה ברחבי העולם. הגאוצ'וס הארגנטיני, שם החיבה לבקר הארגנטינאי, צבר מוניטין בתור בקר איכותי לצלייה. זאת בכלל שהעגלים הארגנטינאים מגודלים בשטחים פתוחים והם מואכלים דשא איכותי וטבעי, זה בשונה מהעגלים האמריקאים שמגודלים במקומות מרעה קטנים ונאלצים לאכול כל מני תוספות סטרואידים שגורמים להם לגדול מהר יותר אך גם מורידים את איכות הבשר. זאת הסיבה שהארגנטינאים נחשבים למגדלי הבקר הטובים ביותר, בגלל שאכפת להם מאיכות הבשר למאכל.

כיצד עושים נתח אסאדו?

נתח אסאדו הוא בקר ארגנטינאי איכותי, הנתח הרך בבשר, שעובר תהליך צלייה ארוך של כמה שעות עד שהוא נעים ורך מבפנים למאכל. הצלייה הארוכה מעניקה לו רכות נפלאה עם פריכות חיצונית שאופטימלית למאכל ובמיוחד למאכל באירוע. האסאדו מבושל בצלייה על גבי מתקני צלייה גדולים, כך שנראה כאילו יש חצי פרה בבישול, וזה גם מאוד מרשים בהגשה לאירוע כחלק מבופה. אפשר לומר שמי שלא ראה בחיים שלו כיצד עושים אסאדו, יתרשם רבות רק ממראה ההגשה.

כמובן שיש חשיבות לטיפול בנתח, לא כל אחד יודע ויכול לצלות נתח אסאדו מושלם. אם אתם בוחרים ללכת על הגשה של אסאדו באירוע שלכם, חשוב שתמצאו שף מקצועי ובעל ניסיון בטיפול בנתחי אסאדו איכותיים. לא משנה עד כמה הבשר טוב, בלי טיפול נאות הטעם לא יהיה אותו דבר.

מומלץ ללכת על קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

הגשה של אסאדו באירועים קטנים, בין אם זה אירוע בטבע או בין אם זה אירוע בבית, מתאים מאוד בגלל שהצלייה שלו לא חייבת מטבח גדול ואף לא חייבת להתבצע במקום. אפשר לבקש מהשף לצלות את הנתח כמה שעות לפני האירוע ורק להציבו להגשה באירוע עצמו. נתח אסאדו גדול יכול להיות מוגש בבופה או להיות מחולק ומעוצב בצלחות כמנה עיקרית, בכל מקרה זה מתאים לאירוע שלכם בצורה מושלמת כמו כפפה.

הוסף תגובה