ציורי קיר לילדים – חדר הילדים מעולם לא נראה כל כך שמח

תחום העיצוב לבית היה ועודנו אחד הדינמיים ביותר הקיימים. השינויים מתרחשים בקצב, אלמנטים שנחשבו עד אתמול לחדשניים, הופכים למיושנים ברגע. אבל כשמשהו באמת טוב, הוא נשאר לאורך זמן. ציורי קיר לילדים הם דוגמא ל"אופנה" שנמצאת איתנו כבר שנים, וסופה לא נראה באופק. הסיבה להצלחה ברורה למדי – במקום קיר משמים וחד גוני, מקבל הילד "נוף מצויר" צבעוני ומרהיב שהופך כל חדר לחגיגה של ממש. רוצים לשמוע פרטים נוספים? בבקשה.

ציורי קיר לילדים – רקע, תהליך ופרטים חשובים

טרנד ציורי הקיר לילדים החל לפני קצת פחות מעשור. הרעיון והביצוע פשוטים למדיי – אתם בוחרים אחד או יותר משלל ציורי הקיר האופציונאליים, ובתוך 24 עד 48 שעות הקיר מוכן. הציורים האהובים ביותר הם אלו הלקוחים מסרטי / סדרות ילדים, ואשר כוללים פיות, נסיכות, מכוניות, דרדסים, חיות מפורסמות ושלל דמויות שכל הילדים אוהבים. התוצאה? נו טוב, אין כמו מראה עיניים. תוכלו להתרשם מאינספור ציורי קיר לילדים באתרים מובילים ברשת או לברר אצל קרובים או חברים שכבר ציירו לילדיהם את האטרקציה. אנו מבטיחים לכם שתופתעו מהצבעוניות, השמחה והיופי שהציור מכניס לחדר.

כאמור, כל התהליך מהיר, נקי, פשוט וללא סיכונים. הציור אינו פוגע בקיר (התחרטתם? צביעה רגילה תסיר את הציור ברגע), ניתן לעשותו על כל סוגי הקירות (רטיבות ופגמים עלולים להוות מכשול), הוא עמיד לנזקי אקלים וגשם, ניתן לנקותו בקלות רבה באמצעות מגבון לח והוא מחזיק מעמד "כמו חדש" למשך 7 עד 9  שנים (שזו גם תקופת האחריות הניתנת עליו). לקראת הגעת צייר הקירות יש צורך לוודא נקודת חשמל קרובה, ניקיון ותקינות הקיר, היעדר מסמרים וכמובן, שיש כל מה שצריך לכוס קפה… הצבע אינן רעיל ועל כן אין מניעה מלישון בחדר החדש והנפלא כבר באותו הלילה.

עלויות והמלצות

בשוק הישראלי ציירי קיר לא רבים, ורובם ככולם מקצועיים וטובים. ובכל זאת, על מנת להימנע ממפח נפש, נמליץ לבדוק היטב את הרזומה של הצייר המעומד, את "תיק העבודות" שלו, לקיים חוזה מסודר המכסה אתכם במקרים שונים של חוסר הצלחה ומסדיר את עניין לוח הזמנים, החומרים וכמובן, תנאי התשלום. לגבי המחיר, מדובר ביצירה שלחלוטין שווה את העלות שלה. ציורי קיר לילדים ניתן למצוא במחיר של החל מ-1,000 ₪ לציורים הפשוטים יחסית, ועד סביבות 2,000 לציורים שדורשים קצת יותר זמן וכישרון. כך או כך, בהתחשב בכך שמדובר באלמנט שיחזיק מעמד כמעט עשור ויגרום לילדכם אושר כה רב, אין כל ספק שמדובר במחירים הוגנים בהחלט.

המאמר מוגש בחסות קוט-ארט ציורי קיר

הוסף תגובה