צילום אירועים-רוצה לנסות,כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון !

שלום שמי משה סמואל ואני צלם חתונות כמה שנים טובות.

רציתי לשתף אותכם בכמה טיפים והערות שעזרו לי כשהתחלתי בעבודה  המעניינת הזו- צילום אירועים ,אך הקשה והדורשת הזו- להיות צלם חתנות הערות שיכולות לעזור גם לכם במקרה ואתם רוצים לנסות את התחום.

דבר ראשון חייבים לקחת בחשבון שישנה הזדמנות אחת בלבד לצלם תמונה טובה במהלך חתונה.אין הזדמנויות שניות או תיקונים אחרי אותו רגע מושלם אחד,לא תוכל לקחת את הזוג לחתונה נוספת,והחיוך של החותנת לא יחזור על עצמו מיליון פעמים,כך שאתם מוכרחים,חייבים לדעת מה אתם עושים,גם מבחינת השימוש  בציוד שלכם וגם  מחינת יכולת קומפוזיציה נכונה ומעניינת. אתם חייבים לקחת בחשבון שהזוג חתן וכלה סומכים עליכם בעיניים עצומות שתעשו את העבודה כמו שצריך (הרי הם בחרו בכם מתוך אינספור צלמי אירועים בשוק…),ולמעשה כל המשפחה סומכת עליכם שאתם יודעים מה אתם עושים.היו ישירים  וקחו עבודה לבד רק אחרי שאתם בטוחים במה שאתם עושים (כמובן המחיר שלכם בהתחלה יהיה בהתאם…).

היומוכניםכל הזמן! שתדעו איפה החתונה תהיה,איפה מצלמים צילומי חתן/כלה?ירד גשם,יהיה חמסין? מתי הכל מתחיל?מתי חותמים על הכתובה? ועוד מיליון דברים "קטנים" שחייבים לדעת".

לא פחות חשוב חייב להיות לכם ציוד צילום מתאים!!! אפילו כשטובים וסופר מאורגנים ,ברגע שאין לכם ציוד מתאים,או שהציוד שלכם בגד בכם,אכלתם אותה!!!

ברגע שתשלטו בעיניים ותצברו ניסיון תגלו ש צילום חתונות ו צילום אירועים בפרט יכול להיות כיף לא קטן!!!

הוסף תגובה