צילום מוצרים-עשה זאת בעצמך,טיפים איך תעשה את זה הכי טוב

 

היי
אם אתה מייצר,מוכר או מקדם מוצרים , ככל הנראה אתה מבין את חשיבות הצגתם בצורה הטובה ביותר . ההמלצה שלי היא לפנות לצלם המתמחה בצילום מוצרים , שיעשה את העבודה . במידה ואתה רוצה לנסות לעשות את זה לבד , הינה כמה טיפים שישפרו את התוצאה שלך !

מיקום הצילומים

צריך להיות במקום בבית שלו מפריע לדיירי הבית. צילום מוצרים דורש מקום פנוי , כך שלא יפריעו לך במהלך צילום המוצרים שלך.יכול להיות גם מצב שבו תצטרך לעזוב את המקום לכמה רגעים ויהיה הכי טוב אם לא ישנו לך את עמדת העבודה שלך. כדאי לבדוק כמה מקומות בבית עד למציאת המיקום האידיאלי.

זוית הצילום

מקם את המצלמה בזוית של 45 מעלות לערך, כאשר המצלמה מביטה מלמעלה אל המוצרים אותם אתה מצלם.במידת האפשר מומלץ להשתמש בחצובה ל צילום המוצרים במיוחד אם יש יותר ממוצר אחד לצלם , כך תישמר אחידות הצילום המוצרים.החצובה כמובן תעזור למנוע רעידות וכך התמונות של המוצרים אותם תצלם תהיינה חדות יותר ולא מטושטשות.

רקע

תצטרך רקע לבן,פשוט ככל האפשר.הדרך הדרך הטובה ביותר היא לקנות נייר לבן המותאם צילום.אפשר גם לאלתר ע"י חומרים ליצירה אותם אפשר לקנות בחנויות ציוד משרדי או חנויות יצירה. הרקע יצטרך להיות גדול מספיק כדי להכיל את כל המוצר שלך. וודא שאתה מעלים קמטוטים או קרעים ברקע, דבר שיופיע התוצאה הסופית של צילום מוצרים .במידה ואתה משתמש בגליל נייר גדול,הצמד את הקצה האחד לקיר ע"י נייר דביק או מסמרים/ נעצים ואת הקצה השני לריצפה/ שולחן עליו תצלם את המוצרים. נסה לגרום לזווית בין הקיר לשולחן להיות חלקה ועגולה ככל שאפשר, כדי למנוע מעברים חדים מידי.

בחלק הבא אספר על הכנות המוצר לצילום מוצרים, מיקום המוצר בפריים ומעט על תאורה לצילום מוצר.

הוסף תגובה