ציפוי עוגה בבצק סוכר

כיצד מצפים עוגה בבצק סוכר בצורה הטובה ביותר כך שלי יהיו גבשושיות והציפוי יהיה חלק ואחיד.
המאמר הזה נוצר על מנת ללמד כיצב מצפים עוגה בבצק סוכר, חשוב להזכיר כי יש ללוש היטב את בצק הסוכר לפני שמרדדים. לישה טובה ואחידה של בצק הסוכר, ללא שימוש יותר מדי בקורנפלור או באבקת סוכר יבטיחו ציפוי חלק ולא יבש. אם משתמשים יותר מדי בקורנפלור עלולים להווצר סדקים בציפוי, כיוון שהקורנפלור הוא חומר מייבש. ניתן גם לשמן מעט את הידיים במרגרינה לפני הלישה.
ציפוי טוב ואחיד של העוגה נותן לעוגה מראה הרבה יותר מקצועי. כשיש גבשושיות, כשהציפוי אינו אחיד העוגה נראית לא מקצועית ודיי "מכוערת". ניתן להשתמש ואף מומלץ להשתמש במכשיר פלסטיק קטן שנקרא: מגהץ לבצק סוכר. זהו מכשיר קטן שמחירו אינו עולה על 40 שקלים והוא נועד על מנת לעבור על העוגה לאחר שהיא עטופה- מיד לאחר העטיפה שלה  בבצק סוכר על מנת להחליק את הבצק בצורה הטובה ביותר. דבר שמאוד קשה להשיג עם היד שלנו -תמיד יווצרו סימנים מאצבעותינו.
כמו כן- מומלץ לבעלות ציפורניים ארוכות להזהר כיוון שבלי להתכוון יכולים לשרוט את הציפוי של העוגה. רוב העובקים במלאת עיצוב העוגות  מוותרים או מוורות יותר נכון על הציפורניים הארוכות 🙂

 

  1. מצפים את העוגה בקרם , יכול להיות קרם שוקולד, ריבה מומסת במיים, קרם חלבה ועוד. 
    מצפים את העוגה מכל הצדדים. הקרם חשוב על מנת לקשר בין העוגה לבצק הסוכר. ולכן נקרא: קרם מקשר.חשוב לעבוד מהר ולא להמתין בין השלבים כדי שבצק הסוכר לא יתייבש ויווצרו סדקים.במידה ורוצים לעטר את העוגה בצובטן, יש לעשות זאת כעת, מיד לאחר ציפוי העוגה כשבצק הסוכר עדיין רך.

הוסף תגובה