קורס ברמנים ותרבות חיי הלילה

ברמנים הם כבר מזמן לא רק האנשים שעומדים מאחורי הבר ומוזגים לך בירה מהחבית או מביאים בקבוק כזה או אחר וזהו. ברמנים הם האנשים שעושים את הערב, החל מטריקים יפים עם אלכוהול, הכנת קוקטיילים, שיחות עם הלקוחות ובעיקר להינות מהמקצוע.

את כל הדברים הללו לומדים ע"י קורס ברמנים מקצועי של אחד מבתי הספר המובילים בארץ – זה מה שיהפוך אתכם מסתם כאלו שמוזגים בירה (שאתה זה כל אחד יכול לעשות), לברמנים מקצועיים שגם נותנים שואו שאח"כ גם בא לידי ביטוי בטיפים שלכם.

ברוב מוחלט של בתי הספר לברמנים ניתן גם ללמוד על חשבון הפיקדון מכיוון שזו מקצוע מכניס ופונה לקהל יעד צעיר (חיילים משוחררים בעיקר), ובנינו – עם כמות הטיפים שמקבלים היום – ניתן לחסוך בקלות לטיול הגדוןל בחו"ל.

מה תלמדו במהלך קורס ברמנים איכותי? קודם כל על תרבות חיי הלילה, או "הסצינה" כפי שזה מכונה על ידי רבים.

תלמדו להכין קוקטיילים ואפילו לדעת איזה סוג אלכוהול מתאים לאיזה מצב רוח, להתאים כוסות לסוג האלכוהול ולדעת איך למזוג אותו.

עוד תלמדו בקורס ברמנים – לדעת איך לדבר עם הלקוחות, איך לקבל כמה שיותר טיפים, ציוד ותפעול בר בסיסי – ולמתקדמים גם הרבה של קורס מנהלי בר.

אבל מה שהכי חשוב – תלמדו גם להינות מהמקצוע ולשלב ביזניס עם פלז'ר. במקום לקום על הבוקר – ללכת 8 שעות ולשבת מול מחשב במשרד יבש, אתם קמים בצהריים, מתארגנים בכיף שלכם והולכים לעבוד במקום בילוי עם הרבה אלכוהול, חיוכים ושיחות מעניינות.

בסוף כל קורס ברמנים גם נערכת תחרות להטוטי בר והכנת קוקטיילים בין בוגרי הקורס כאשר המנצח מקבל פרס שווה במיוחד. והכי חשוב – גם מסדרים לכם עבודה מיידית כבר בסיום הקורס.

הוסף תגובה