קורס מאמנים אישיים – דוגמא אישית

לפני שנולד המושג "מאמן אישי" בתחום העסקי/אישי אנשים חיפשו כיוון דרך ספרים, אנשי דת בקהילה ועוד. דרך האמצעים הללו, אנשים נחשפו לגישה המאוזנת לחיים ולתמיכה נפשית בדרך הפתלתלה של הקיום. ייתכן שהיום אפילו קונפיציוס היה מעביר קורס מאמנים אישיים מוצל וייתכן שכמה פוליטקאים היו צריכים לעבור בעצמם קורס מאמנים אישיים.

להלן כמה מאימרות השפר ונקודות ההשקה עם מאמני קורס מאמנים אישיים:

  1. "מנהיג טוב מדבר מעט, וכאשר מטרותיו מושגות יגידו האנשים: אנחנו בעצמנו עשינו את זה." לאו טסה.
  2. נכון לכל קורס מאמנים אישיים – "אני חייב ללכת בעקבותיהם, אני המנהיג שלהם" –-אלכסנדר אוגוסט לדרי-רולן. במילים אחרות "מכל מלמדיי השכלתי". מאמן של קורס מאמנים אישיים מחוייב ללמוד מהאנשים שלו על מנת שיוכל ללמוד מטעויות ולהוביל.
  3. "תפקידו של מנהיג הוא להוביל את ההולכים אחריו מהיכן שהם נמצאים – אל מקום שלא היו בו מעולם" – הנרי קיסינג'ר. אחת מאבני היסוד הבסיסייות של קורס מאמניחם אישיים. כל היוצאים למסע אישי צריכים מאמן שיראה להם את הדרך.
  4. "הנהגה זה לא לחלק פקודות, אלא להושיב את עצמך על כיסא המציאות ולשאול את השאלות הנוקבות ביותר"שמעון פרס. מי שבוחר בדרך של מאמן אישי חייב בקורת עצמית. קורס מאמנים אישיים מלמד אותך להסתכל במראה ולשאול את השאלות הקשות ביותר.
  5. מטרת החינוך צריכה להיות: אנשים המצטיינים בעצמאות – במחשבה ובמעשה – ועם זאת רואים בשירות למען הכלל את משימת חייהם העיקרית." אלברט איינשטיין.

מאמנים העוברים קורס מאמנים אישיים צריכים להיות בעלי חזון בחינוך. מבלי שתהיה להם התשוקה להוביל וללמד נהם לא יוכלו להצליח ולהתמיד.

קורס מאמנים אישיים מחויב לדוגמא אישית והובלה. באם המאמנים בוגרי קורס מאמנים אישיים לא בטוחים בדרכם ולא קיבלו את הכלים הנכונים בקורס, הם לא יוכלו להנחיל את תורתם הלאה. לכן, קורס מאמנים אישיים חייב להיות בנוי ממנחים שהם בעצמם דוגמא ומופת כדיי שיוכלו לההמשיך והלנחיל את המורשת ולסייע לאנשים אחרים הנוטלים חלק בקורס מאמנים אישיים להצליח בדיוק כמותם.

הוסף תגובה