קייטרינג-איך לבחור קייטרינג איכותי

קייטרינג הינו שירות הספקת אוכל, תבשילים וקינוחים, לכל מקום בו הוא נדרש. 
קייטרינג כולל גם את צוות המלצרים והמגישים, אשר יספקו את הארוחה היישר אל שולחנות האורחים.

כיום בוחרים רבים לשכור שירותי קייטרינג, עבור אירועים כמו חתונות, חינות, מסיבות רווקות, אירועי בר מצוות ובנות מצווה, ועוד. טרם האירוע הם שוכרים רק את המקום עצמו, בו תיערך המסיבה, ואז מזמינים בעצמם שירותי קייטרינג, באיכות מצויינת ובהגשה דקורטיבית.

השפים המיומנים והמקצועיים בענף יוקרתי זה, יתקינו עבורכם ערב שכולו על טהרת המאכלים המרוקאים, קייטרינג בסגנון איטלקי, קייטרינג אסיאתי, או כל סגנון אחר, האהוב עליכם במיוחד.

יש קייטרינג בשרי המתמחה במאכלים בשריים או לחילופין במאכלים חלביים, קייטרינג כשר, וקייטרינג גורמה המונה לעיתים גם שמונה מנות והוא היוקרתי ביותר מבין הסוגים.  
על אף שהנתח הגדול ביותר בענף זה, כולל קייטרינג לשמחות מסוגים שונים, הריי שגם קייטרינג ביתי, בו מוזמנים המאכלים הביתה ומוגשים על השולחנות שבגינה או אפילו בסלון הביתי, הופך בשנים האחרונים, מבוקש מאוד.  

בחירת סוגי המזון של קייטרינג זה או אחר, מבוצעים לא פעם על פי רצונו והעדפותיו של הלקוח, אולם ישנם גם תפריטים מוכנים, הכוללים מספר מנות מורכבות, וניתן לבחור ולהזמין מההיצע המשובח המומלץ. 
ישנם שירותי קייטרינג רבים, הכוללים גם את הספקת והובלת השולחנות והכסאות למקום האירוע, באם מדובר למשל בשפת הים, או בכל מקום אחר בטבע, בו חסר לא רק מטבח, אלא גם כסאות ושולחנות.
גם בבתים פרטיים חסרים לא פעם ריהוטי הגן המסויימים, או שהם אינם מספיקים בכדי לארח כמות גדולה של אנשים, ואז ניתן כמובן להזמין את השירות, גם לאירוע הביתי.

הפריטים הללו שיוזמנו על ידכם, יכללו גם כיסוי וקישוט של השולחנות ומושבי הכסאות, בבדים צבעוניים, ובמיטב הסגנונות שייצרו אווירה מיוחדת של ממש. מומלץ מאוד להתייעץ עם בעלי השירותים בענף, טרם מועד האירוע, ולבחון לאחר השוואה, האם עדיף לכם לשכור קייטרינג בלבד, ולשלם בנפרד עבור הובלה והספקה של כסאות, שולחנות, ועיצוב, למקום האירוע עצמו, או שמא ישתלם לכם יותר לשכור חברת קייטרינג אשר תספק עבורכם את כל הנדרש, עד הפרט האחרון ממש.

ניתן גם להזמין קייטרינג לחיק הטבע, ושם בסיומה של רכיבת סוסים רומנטית עם בת זוגך, יוגשו לכם המטעמים על גביי שולחן עטור מפה צחורה, נרות ובקבוק יין. המחירים כמובן אינם זולים, אולם מדובר במתנה ובערב, אשר ייזכרו לנצח.

הוסף תגובה