קייטרינג חלבי – לאירוע ברמה אחרת

יש לכם אירוע מיוחד לחגוג? אתה בעל חברה שרוצה לפנק את העובדים שלך? בא לכם לתכנן מסיבת יום הולדת מושקעת? ההורים חוגגים את חתונת הכסף? אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו מהאוכל, יש לנו פתרון מושלם עבורכם – קייטרינג חלבי.

קייטרינג חלבי יכול להתאים כמעט לכל סוג של אירוע – בת מצווה, אירוסין, מסיבת רווקות, מסיבות יום הולדת מושקעות, חגיגת ימי נישואין, כנסים של חברות, תערוכות, אירועי קוקטייל, מפגשי בוקר של ארגונים שונים או לקוחות פרטיים, מסיבות עיתונאים ועוד. 
קייטרינג חלבי מבטיח חוויה קולינארית מסוג אחר. כולנו מכירים את המנות הבשריות ה"מסורתיות", שניתן לטעום היום כמעט בכל אירוע. המנות הבשריות בדרך כלל חוזרות על עצמן, הקינוחים לא ממש משאירים מקום לדמיון, מאחר ואינם חלביים בדרך כלל, מטעמי כשרות. קייטרינג חלבי מספק חוויה וטעמים קצת פחות שגרתיים, כאלה שלא טועמים כל יום, ומשאיר את האורחים שבעים, מחייכים, קלילים ונינוחים.

אז מה אוכלים?
האורחים רעבים? – קייטרינג חלבי יספק לכם שלל ארוחות גורמה, תוספות לא שגרתיות, מתוקים, קפה משובח והכל – תחת קורת גג אחת.

קייטרינג חלבי כולל מאכלים כמו: פסטות מיוחדות עם רטבים שונים ועשירים, סלטים במגוון אפשרויות, קישים, דגים מכל הסוגים ובשלל אפשרויות הכנה, אנטיפסטי, סושי, גבינות, מיני מאפים, לחמים חלומיים בשלל סוגים, כריכים וכל מה שהחיך שלכם יכול לחלום עליו. וכמובן, איך אפשר בלי קינוחים חלביים עשירים, החל מעוגיות, עוגות חלומיות, מוסים למיניהם ועוד הפתעות, עם קפה בעל ארומה משובחת, שרק קייטרינג חלבי יכול לספק.  
מלבד החוויה הקולינארית המיוחדת שמציע קייטרינג חלבי, אחד הדברים שמייחדים קייטרינג חלבי הוא צורת ההגשה והאירוח. קייטרינג חלבי יעניק לאירוע שלכם סגנון אחר. פינות ההגשה האלגנטיות, הכלים המעוצבים והמרשימים עליהם האוכל מוגש, הסידור המיוחד, המגוון הגדול – כל אלה יבטיחו ארוחת גורמה שהיא תאווה לחיך ולעיניים.

הוסף תגובה