קייטרינג – להחליט טעים

טעימות, טעימות, טעימות. לפני שמקבלים החלטה כלשהי לגבי חברת קייטרינג, חשוב לטעום את האוכל שזו מציעה לנו. לא נוכל לדעת דבר על חברת הקייטרינג עד שלא נטעם. ישנן חברות המדברות גבוה, ודורשות כסף בהתאם, אבל כאשר זה מגיע לכסף – מאכזבות. ברגע שבו בררנו בין החברות המציעות אוכל טעים לאלו שאינן, נותרו שאלות רבות נוספות לגבי אופן בחירת הקייטרינג.

אולמות אירועים מסוימים מספקים שירותי קייטרינג בעצמם. במקרה הזה יש לנו פחות חופש בחירה, אבל מצד שני אנחנו יכולים לחסוך מאוד בעלויות. כאשר אנחנו מחפשים חברה זולה אנחנו יכולים להיות בטוחים שנקבל מוצר זול. האוכל באירועים הוא המרכיב החשוב ביותר – אל לנו לזלזל בו או לקחת אותו כמובן מאליו. המחיר של חברת הקייטרינג גם ישפיע על צורת ההגשה והמכובדות שלה. אירוע מכבד ידרוש חברה המספקת הגשה מכובדת.

קייטרינג – מגוון קולינריקייטרינג יש מכל המינים ומכל הסוגים. כאשר אנחנו מארגנים אירוע אנחנו רוצים לוודא שאנשים יזכרו את האוכל המוגש. להפוך את הקייטרינג לאטרקציה היא אחת מהדרכים האלו. שירותי מזון יכולים להיות הרבה יותר מדוכני אוכל משמימים: ישנן חברות המעניקות שירותים של עגלות בירה, יינות מיוחדים, מנות שף או גורמה, מאכלי עדות מעניינים וסוחפים, מאכלי דגים וים, וכמובן – ים של קינוחים.

כאשר אנחנו בוחרים חברת קייטרינג חשוב לוודא כי האוכל שהם מספקים הוא טרי ואיכותי. הדבר חשוב כפליים כאשר מדובר בחברת קייטרינג בשרי. כמו כן, כדאי לוודא את הכשרות של החברה – מעטים האירועים במדינת ישראל בהם לא נוכחים מספר אנשים השומרים על כשרות, וכדי לא להעכיר להם את האירוע, השמחה והאווירה, כדאי שנוודא כי החברה שאנו בוחרים מקפידה על כשרות.

עוד מידע בתחום של קייטרינג בישראל באתרינו

הוסף תגובה