קפה לאירועים מרשימים

בסוף ארוחה טובה במסעדה שואלים אותנו תמיד האם אנחנו מעוניינים בקינוח ושתייה חמה. כמו שאנחנו רוצים לקנח את הארוחה במסעדה בכיף, כך אנחנו רוצים ליהנות בסוף האירוע מקפה איכותי. פינת קפה לאירועים היא פינה מושלמת בה כל מוזמן של האירוע יכול להתפנק. בפינה יגישו לאורחים קפה איכותי על ידי ברמנים מנוסים שיודעים להכין את כל סוגי הקפה, ממש כמו בבית קפה. בפינת הקפה תחכה למוזמנים שלכם מכונת אספרסו ברמה גבוהה ופולי הקפה יהיו מהמשובחים והטריים שניתן להגיש באירועים.

 

פינוק ללא הגבלה

 

פינת הקפה תהיה פתוחה לאורך כל האירוע שלכם והמוזמנים יוכלו ליהנות מעוד ועוד כוסות קפה, ככל שרק ירצו. בין היתר יוגשו: קפה הפוך, מקיאטו, קפה שחור, אספרסו וסוגים שונים של חליטות תה. הצוות מגיע בלבוש מוקפד ולאחר שעבר הכשרה מקצועית בתחום הכנת הקפה. הצוות יהיה זמין לאורחים שלכם לאורך כל הזמן שיקבע וישמח מאד להעניק שירות.

 

חדשנות

 

פינות קפה באירועים הן תופעה שהולכת וגוברת בשנים האחרונות. פינות אלו מחליפות את הקפה הישן שהיה מגיע בעבר לשולחנות בקנקנים. היום המוזמנים שלכם יכולים להתפנק לאורך כל האירוע שלכם כשפינת הקפה תיפתח לרוב לקראת המנה העיקרית. בפינת הקפה יגישו רק קפה טרי וכל אחד יוכל להזמין את הקפה לפי הטעם האישי שלו. כמובן, לאורחים שלכם יחכו גם שלל חליטות תה.

 

בכל מקום שתרצו

 

בכל מקום בו תקיימו את האירוע שלכם תוכלו להוסיף פינת קפה. בין אם אתם עורכים אירוע בחצר הבית, באולם ואפילו אם אתם חוגגים על חוף הים, פינת הקפה תעמוד לרשותכם ולרשות המוזמנים שלכם. הצוות של הקפה יכול להתמודד עם תנאי שטח מגוונים ועם כל כמות מוזמנים שתגדירו מראש. כמובן שבהתאם למספר המוזמנים תאויש העמדה כשהמטרה היא לספק לכל המוזמנים קפה טרי, לפי הדרישה האישית ומבלי שיצטרכו לחכות יתר על המידה.

 

הוסף תגובה