קריקטורה לאירועים, תמונה שתשאר לשנים

קריקטורה לאירועיםתמונה שתשאר לשנים

קריקטורה לאירועים היא הפעלה מיוחדת ההופכת את האירוע שלכם למזכרת לאורחים שלכם לשנים רבות קדימה, ברור לכולם שאירוע עומד על הרכב הנוכחים הנכון, הנסיבות שהביאו לציוותם יחד, איכות המזון והמוסיקה המפעילה, אלו ההכרחים הידועים, אך סביבם ישנם אטרציות שונות אשר מקפיצות אירוע ונותנות לו עוד המבהלכו הווי מיוחד ומרגש. אירוע כמו חתונה או אירוע משפחתי וחברתי משמעותי כזה הוא אירוע בו לפתע כול היקרים חולקים מקום אחד, זהו רגע חשוב בזמן, משום שאנו משתנים, מתבגרים ואז מזדקנים, ובסופו של דבר מתים, אירוע משפחתי ומתועד מאפשר לכול אחד לזכור בהמשך חייו את הרגע בו היקרים לו היו ביחד, בין אם זהו אחד המוזמנים ועוד יותר עבור חתני השמחה עצמם. לכן חשיבות התיעוד באירוע היא מכרעת, בדרך כלל התיעוד נעשה באמצעות צלמים ובאופן פאסיבי, אך מה על אפשרות תיעוד שגם מוסיפה שמחה ושיתוף? תיעוד אקטיבי שגם משמר זכר טוב מהאירוע וגם מעורר רגש טוב במהלך האירוע עצמו?

פורטורט של אירוע

קריקטורה לאירועים נותנת בידי המוזמנים את האפשרות לעמוד מול קריקטוריסט מוכשר שבתנועות מהירות ומיומנות מצייר את תווי פניהם, ואליהם זורה מידת הגזמה משעשעת, הקריקטורה משהיא מוכנה הופכת להיות של האורח המצוייר, ומשמשת זכרון לשנים הבאות, ניתן לאייר כך משפחה, בני זוג, ושילובים שונים בין האורחים ולפי רצונם, קריקטורה לאירועים נותנת באירוע צביון הומוריסטי, האורחים מראים את הפורטרטים שלכדו אותם, מעוררים צחוק וקירבה, והאירוע תוסס ופעיל יותר בין כמה זירות שונות במקביל. קריקטוריסט טוב יודע כיצד להמנע מהמביך ולהגזים רק את מה שיתפס ברוח טובה ובחיוך רחב, הקריקטוריסט הטוב יודע כיצד לזקק פנים לתמציתם האייקונית בקווים מעטים, ולעורר אמפטיה בהנצחת חום המבע האישי של הסובייקט המצוייר העומד מולו.

לאחר שנים גם המגנטים שהיו על המקרר והנצחיו את האירוע נעלמים, איור קריקטוריסט נע בין אמנות לאילוסטרציה משעשעת ונהוג לשמור עליו, פורטרט שנלקח עם אדם אהוב הופך עם השנים למקור חשוב לתיאור הזיקה בינכם, מראכם אז ומהווה אפקט מחזק של זיקה זו, לכן קריקטורה לאירועים שונה במהותה מאטרקציות אפשריות אחרות, משמעותה גדלה עם השנים, היא הופכת יקרה ורגשיותה גדלה, בנוסף לתסיסה החיובית שההפעלה יוצרת באירוע אנו מקבלים אירוע כיפי עם זכרון ארוך שנים ומיוחד מהאירוע ומחיי המוזמנים כפי שנתפסו אז על הנייר.

הוסף תגובה