קרן פנסיה מבטחים חדשה מנורה

על סמך חקיקה בכנסת חברת מנורה זכתה במכרז לנהל את חלק מקרן פנסיה מבטחים, הם ממש נפלו משמחה, להיות חלוצים בניהול קרן פנסיה הם התארגנו לכך ורכשו אנשים בעלי מקצוע בכל התחומים שקשורים לניהול כספים בהיקפים שדומים לאוקינוס, החגיגה היתה גדולה וכבר נקבעה מדיניות שתתאים לכל אדם אבל במיוחד למנהלים שלהם עם כל הבונוסים שהם מקבלים ולא מעט, עד כאן הכל יפה אם יש עוגה כולם צריכים לאכול ממנה כולל אלה שמשמשים בתפקידים מנהליים, מי קובע את הכללים ? הם על פי קריטריונים שהם קובעים למה ככה הרי אנחנו לא יכולים לקבוע כמה יקבל מנהל בחברה פרטית אפילו שהכסף שלנו .

בתקופת הצונמי הכלכלי הספינות בשטח התחילו לשקוע וכל ההפסדים ספגו העמיתים אבל שכר המנהלים לא נפגע כלל, כולם מפסידים הם מרוויחים למה? ככה, זה הכלל רשום את ההפסדים על העמיתים ואת הבונוסים עלינו אבל צריך ליפות את המצב וצריל לבקש רשתות מהממשלה זה תחביב מצויין לקבל רשת אפשר לתפוס דגים ולא חסר דגים מכל הסוגים, אם צריך להחליף אוטו מחליפים אין כל מניעה.

היום התבסרנו על ידי המפקע על קופות הגמל והפנסיה שמנורה הפסידה בצורה לא הולמת כספים בקנה מידה גדול, הם גילו לנו ואמרו שאין מה לחשוש, אני דוקא חושש כל אני לא מאמין שזו כל האמת. עוד נדע על כל מיני חריגות שעוד לא התגלו אבל האמת הם גילו שהיה להם הפסדים לא מחוייבי המציאות. צריך לחכות בסבלנות

מר ענתבי משמש כשומר בשער ויש לו ניסיון גדול בנושא.

הוסף תגובה