שואב אבק ביתי

שואב אבק ביתי

ניקוי אבק בבית מוסיף גם לבריאות

זה ידוע שאבק אינו בריא לנשימה או לעיניים ומחקרים רבים הראו כי האבק מצטבר רבות בכל רגע בחלל, כולל חלקיקים שאינם נראים. חלקיקים שמתרכזים בעיקר במקומות בעלי סיבים כגון שטיחים. אבק זה אין מומלץ לנשום אותו והוא אף עלול להיות מסוכן במידה וקיימות אלרגיות שונות לאבק או לחומרים טבעיים אחרים. אבק זה אינו נעלם בטאטוא, פעמים רבות ילדים קטנים מפתחים לכך אלרגיות וכמובן נוכחות של בעלי חיים כגון חתולים או כלבים שיש להם נשירת שערות בכל מקום. האבק לאחר טאטוא למעשה מתפזר שוב באוויר או מגיע למקומות אחרים. לכן הניקיון עם שואב אבק ביתי הוא אפקטיבי ומומלץ מאד לנקות שטיחים שונים, ספות ובדים ואף בגדים עם השואב.

שואב אבק ביתי מכשיר חדשני ומתקדם 

גם המבנה המכאני של שואבי אבק הוא חדשני ומתקדם, השואבים הם בעלי קיבולות טכניות גדולות ומשוכללות. העוצמות החשמליות של שואבי אבק רבים יותר כך שהם מגיעים אף לכל גרגר ויהיה הקטן והזעיר ביותר. גרגירי האבק לאחר שאיבה עם שואבי אבק אינם עוברים למקומות אחרים או עולים שוב לחלל האוויר, הם נעלמים אל תוך שק האשפה של שואבי אבק, ואף ישנם שואבים רבים משוכללים יותר שאין צורך להתקין בהם שקיות אשפה. שואב האבק מיוצר כיום בשיטות טכנולוגיות מתקדמות  המכוונות למטרות של ניקיון האבק באופן מדויק ורחב, לא רק כדי ליצור ניקיון אלא גם כדי למנוע מקרים של מגע עם אבק לאנשים הרגישים לנושא זה. שואב אבק ביתי נכון כיום לפעולה מכאנית כללית של ניקיונות בצורה קלה במקומות רבים, מגוונים ביותר ושונים. 

שואבי אבק ביתיים הניקיון נמצא בכל פינה

פתאום אפשר לנקות בכל רגע ובכל פינה מבלי להתאמץ כלל. הניקיון בכל מקום שהוא, בבית, בחדרים, במשרדים ובמקומות ציבוריים יכול תמיד להיות טוב ומושלם יותר עם מגוון של שואבי אבק. זו אינה רק הנוחות האוטומטית של מכשיר קל לשימוש, ומכשיר העולה באיכותו על שימוש במטאטא. שואבי אבק מנקים טוב יותר שטיחים מקיר לקיר, ספות בד וכל משטח הכולל למעשה סיבי בד.  ישנם גם שואבים רבים על בסיס הפעלה אוטומטי או כמכשירי קיטור ואדים הכוללים גם חיטוי.

הוסף תגובה