שופינג אונליין – לא מפחיד כמו שחשבתם!

שופינג אונליין – לא מפחיד כמו שחשבתם!

איפה קונים בגדים באינטרנט?

אונליין שופינג הוא לא דבר חדש. בשנים האחרונות אנו רואים מגמת עלייה משמעותית בכל הנוגע לרכישת מוצרים באינטרנט, מקניות בסופר למוצרי אלקטרוניקה ואפילו בגדים ונעליים.

אף על פי שלא מדובר בתופעה חדשה, נראה שהתפרצות מגפת הקורונה בחודשים האחרונים תרמה רבות למגמת העלייה בכל תחום הקניות אונליין וכיום כולם קונים כמעט הכל באינטרנט.

מותגי האופנה כבר מזמן החלו לכוון את הלקוחות שלהם לרכישה מקוונת וכיום אפשר למצוא אפליקציה ייעודית לרוב החנויות, בעזרתה הרכישה מתבצעת בקלי קלות.

בתוך האפליקציות השונות תוכלו לשמור פריטים שאהבתם לרכישה עתידית, לעקוב אחרי מוצרים חדשים שיוצאים בתדירות גבוהה והמבצעים האחרונים.

לרכישת בגדים באינטרנט יתרונות רבים:

  • נוחות – כמעט ברור מאילו שלקנות דברים בלי לצאת מהבית או להחליף בגדים זה סופר נוח וחוסך בזמן יקר שהייתם מבזבזים בסיבוב בקניון. מעבר לכך, הקנייה באינטרנט מאפשרת לכם להתמקד במה שאתם מחפשים ולא ללכת לאיבוד בתוך רשת ענקית בקניון המקומי.
  • מבצעים והנחות משתלמות – הרבה מעבר לחגי הקניות שחלים בנובמבר – דצמבר בכל שנה, רוב חנויות הבגדים ומותגי האופנה מציעים שלל מבצעים והנחות לרוכשים אונליין. ברוב החנויות תזכו בהנחה מסוימת בהזמנה הראשונה או משלוח חינם ומותגים רבים מציעים צבירת נקודות וחברות במועדונים כאלו ואחרים.
  • זמינות ­– לעסוקים בינכם בטח אין זמן ללכת לקניון באמצע החיים ואתם מתבאסים שאתם צריכים להידחף בשישי עם כל עם ישראל בתור לזארה. קניית בגדים אונליין יכולה להתבצע 24/7 בהתאם ללוז שלכם ומתי שבא לכם.

ואם בכל זאת אתם חוששים

אם אתם שייכים לדור שמפחד לקנות באינטרנט הרי שכיום כבר כמעט ואין ברירה. כשקונים אונליין יש נטייה להרגיש שקל לפספס במידה או לבחור בד לא נעים בלי לדעת.

זאת ממש לא חייב להיות המקרה שלכם, כיום יש מגוון אתרים שמספקים המלצות קנייה וסקירת מוצרים.

באופן כללי, היום יש המון מידע באינטרנט ואתם יכולים לעשות שיעורי בית אם אתם מתלבטים לגבי רכישה מאתר כזה או אחר.

אם אתם עדיין מתלבטים עקבו אחר הכללים הבאים:

  1. עשו לעצמכם הרגל וחפשו בגוגל את המוצר או החנות ממנה אתם רוצים לקנות וקראו ביקורות והמלצות.
  2. קנו ממותג עם מדיניות משלוחים, החלפות וביטולים ברורה. חפשו בכל אתר את עמוד יצירת הקשר וודאו שיש אפשרות נגישה ליצור קשר במידת הצורך.
  3. השוו מחירים וחפשו אחר המבצעים המשתלמים ביותר. באתרים של מותגים גדולים כמו אסוס, טרמינל איקס או זארה תמיד יש מחלקת סיילים ומחירים מיוחדים.
  4. בדקו את המידה שלכם בכל סוג פריט. באתרים שמכבדים את עצמם תמיד יהיה טבלת מידות עם ס"מ והסבר ברור במקום נגיש. אתרים רבים גם מציגים ביקורות של גולשים שלרוב עוזרות לקבל החלטה מושכלת.
  5. ודאו שאתם קונים מאתר עם פרוטוקול מאובטח (מנעול קטן בתחילת כתובת האתר), באתרים ללא יופיע בבירור המשפט "לא מאובטח" וכך תדעו.
  6. שלמו בפייפאל מתי שרק אפשר. זוהי שיטת התשלום שנחשבת לבטוחה ביותר ושירות הלקוחות שלהם יעיל וזמין במידה וצצות בעיות.
  7. אם אתם קונים בחנות מחו"ל, התעדכנו מאיזה סכום משלמים מכס בשביל לוודא שאכן הקנייה משתלמת. אם אתם מזמינים כמה מוצרים בסכום קטן, פצלו את החבילה והמנעו ממיסים מיותרים.
  8. אל תשכחו לברר כמה עולה משלוח. לפעמים עלות השילוח מיקרת את ההזמנה והופכת אותה ללא משתלמת.
  9. תהנו ואל תפחדו! עם קצת ניסוי וטעיה, תמצאו מה עובד עבורכם.

הוסף תגובה