שיווק באינטרנט – הכיצד?

אם תהיתם איך תחום שיווק באינטרנט פועל ולאן התקציב לפרסום הולך מאמר זה נכתב עבורכם.

קידום אתרים במנוע החיפוש גוגל מתחלק ל-2 סוגים: קידום אתרים אורגני, קידום על ידי קמפיין AdWords. מה ההבדל בין שני הסוגים למעשה?

קידום אתרים אורגני seo:

בניית אסטרטגיה – לכל פרויקט נקבעת אסטרטגיה שונה המתאימה לאותו לקוח.

שיפור הטקסטים באתר – במידה ומדובר באתר שלא אתם בניתם, ניתן לשפר את קידום האתר על ידי אופטימיזציה לאתר (בדיקת כותרות, כותרות משנה, תיאורים ותמונות-ALT).

בניית מערך קישורים – הצבת תכנים רלוונטיים במקומות שונים על מנת לחזק את דומיין האתר. איתור פורומים באותו הנושא, אינדקסים פעילים ורלוונטיים, אתרי מאמרים שונים, אתרי תגיות, רשתות חברתיות, החלפות קישורים עם אתרים מאותו התחום.

קידום אתרים על ידי Google AdWords:

בניית אסטרטגיה – כמו בקידום האורגני גם כאן יש לפעול על פי אסטרטגיה מוכנה מראש על מנת לא למקסם את התקציב איתו יצאנו לדרך.

כתיבת שיווקית ואיכותית – כתיבת מודעה רלוונטית לאותו התחום עם דגש על תוכן שיווקי אשר ימשוך את הגולשים ללחוץ על אותה המודעה ובסופו של יום לגרום להמרה בטוחה.

קישורים – גם כאן יש לשים לב לקישורים, יש לקשר את המודעה לעמוד נחיתה או לעמוד שקשור לתחום המודעה על מנת שלא תהיה נטישה בכניסה לאתר.

לסיכום, על מנת לקדם את אתרכם כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש של גוגל יש לבצע קידום אורגני, קידום על ידי קמפיין ממומן ייעשה במקרים בהם אתם זקוקים לפרסום מידי, יש תחומים אשר אינם זקוקים לקמפיין ממומן וקידום האתר באופן אורגני יתרום להם יותר. בעלי מקצוע אשר קידום ממומן יטיב עימם אלו מקצועות אשר פועלים  24/7 באופן שוטף כגון: מנעולן, אינסטלטור, עורך דין פלילי, חברות תעופה, אתרי תיירות וכדומה.

הוסף תגובה