שירותי ניהול ועד בית חיצוניים

כל מי שמתגוררים בבניינן, ובעיקר כזה שהוא רב קומות (8 קומות ויותר) יודעים היטב כי ניהול ועד בית אינו עניין של מה בכך, לא מן הצד האופרטיבי עצמו ולא מהצד של בחירת ראש ועד בית שינהל זאת כראוי.

אילו בעיות ישנן בניהול ועד בית?

בניינים רבים סובלים מראש ועד בית מבוגר ופנסיונר אשר אינו "מזיז דברים" למען הבניין ורק שומר על הקיים ללא רענון וחידושים אפשריים, עם עיצוביים או כאלו שהם יותר חיוניים ופרקטיים לדיירים בבניין. במרבית המיקרים מדובר גם באדם שאינו מעוניין לוותר על תתחושת מנהל הבניין ונוצרים עימותים סביב נושא ניהול ועד הבית שוב ושוב.

בעיה אחרת היא כאשר יש קבוצות דיירים שנימצאות בעימות ביניהן מסיבות שונות ומשונות (במרבית המיקרים) ואין החלטה אודות בחירת ראשי ועד בית לבניין או איסוף כספי הועד בצורה עיקבית ומסודרת.

מה הפתרון לניהול ועד בית?

הפתרון לבעיות כאלו ואחרות בנושא זה הן באפשרות של שכירת חברה המספקת שירותי ניהול ועד בית מקצועיים ואיכותיים ללא סנטימנטים לדייר כזה או אחר ובתיאום מול נציג מהבניין או ועד הבניין שכן ניבחר ומוגדר ככזה.

במה עוסקת חברת שירותי ניהול ועד בית?

חברה המספקת שירותי ניהול ועד בית עוסקת למעשה בתפעול השוטף של הבניין משלב גיוס כספי הועד מהדיירים וטיפול משפטי כנגד מי שאינם משלמים בזמן, הפעלת צוות עובדים של תחזוקת הבניין, גינון, ניקיון ואחרים על פי צורך ולמעשה תיפקוד שוטף של הבניין מסביב לשעון ובעיקר במיקרה של כל בעיה בבניין, אם של פיצוץ צנרת ביוב, תקלה במעלית וכדומה.

כיצד מוצאים חבר ניהול ועד בית?

קיימות כיום מספר חברות ניהול ועד בית בחיפה, תל אביב, באר שבע או כל עיר למעשה ברחבי הארץ. מדובר על מספר חברות מובילות בכל אזור שכזה וכדאי לבדוק אודות האפשרות להיפגש ולשמוע מה יש לחברה שכזאת להציע עבורכם.

אין כל ספק כי חברת ניהול ועד בית בקריות, חיפה או כל עיר אחרת, היא פתרון נח ויעיל עבור כל בניין שמעוניין לתפקד כראוי ולחסוך בעימותים בין שכנים שונים בבניין.

הוסף תגובה