שכנוע עצמי / מהי הדרך הבדוקה להשיג את מה שאתם רוצים?

 

טבלת הבעד והנגד

 

רוב האנשים אינם משיגים את מה שהם רוצים משום שיש להם יותר סיבות נגד מאשר בעד. כאשר אנו רוצים דבר מה, אולם אנו משכנעים את עצמנו שזה בלתי אפשרי, שזה אסור, שזה רע, שזה לא מגיע לנו, שזה לא בהישג ידנו – אנו מבטיחים בעצם שלא נשיג את הדבר הזה לעולם.

 

לעומת זאת, אם בטבלת הבעד והנגד שלנו, הצד של הבעד הוא גדול בהרבה מהצד של הנגד – אנו נשיג את מטרותינו בסופו של דבר משום שאנו משוכנעים בכך עמוק בפנים.

חפשו את כל הסיבות מדוע כן

 

השיטה הבדוקה להשיג את מטרותיכם היא לערוך תחילה טבלה של בעד ונגד, ולכתוב רשימה ארוכה ככל שתוכלו של נימוקים משכנעים בטור של הבעד.

 

ככל שטור הבעד שלכם הוא ארוך יותר, ככל שאתם מסוגלים להמציא סיבות ונימוקים משכנעים יותר בצד של הבעד וככל שתשקיעו את מאמציכם להוסיף עוד ועוד סיבות ונימוקים רציונאליים של בעד ולא של נגד – כך תשיגו את מטרותיכם במהירות גדולה יותר.

פולמוס חיובי יגרום לכם לשכנוע עצמי

 

אם איננו משוכנעים בעצמנו ביכולת שלנו להשיג את מטרותינו – לא נשיגם. אם אנו ספקניים לגבי סיכויי ההצלחה שלנו – לא נצליח. אם כל מה שאנו עושים הוא רק לחפש סיבות מדוע לא נוכל להשיג את מטרותינו – אנו נישאר צודקים אך לא מסופקים ולא ממומשים.

 

למדו כיצד לערוך פולמוס חיובי בתוככם. למדו כיצד לשכנע את עצמכם ולנמק לעצמכם מדוע אתם כן יכולים להשיג את מטרותיכם הרצויות. רק כך תוכלו להגיע אל היעדים והרצונות החשובים לכם.

וטיפ לסיום: שכנוע עצמי הוא תנאי הכרחי להשגת מטרות בחיים.

הוסף תגובה