שליכט צבעוני הופך נפוץ ביותר

שיפוצים הם ללא ספק פעילות המתרחשת ברחבי הארץ מדי יום ביומו באלפי דירות ובתים שונים, אם למטרת שיפוץ כולל של הבית, כזה של חדר מסויים או צביעה של הבית. אחד המוצרים שהפכו נפוצים ביותר בכל שיפוץ הוא זה של שליכט צבעוני שנעשה בו שימוש על ידי טייחים, סיידים וצבעים מקצועיים.

מהו שליכט צבעוני?

שליכט צבעוני הינו חומר אקרילי מבוסס מים שנועד לציפוי קירות פנימיים וחיצוניים. השליכט מאפשר צביעה של הקירות תוך כדי יצירה של טקסטורות והענקת עובי או אפקט מעניין על הקיר עליו הוא נימרח.

שליכט צבעוני נועד למטרות צביעה של הקירות הן הפנימיים והן החיצוניים וזאת הודות לעמידות הגבוהה שלו כנגד פגעי מזג האוויר או נזקים אחרים אפשריים שצבע רגיל אינו עמיד בפניהם באותה המידה.

ממה עשוי שליכט צבעוני?

שליכט צבעוני הוא למעשה עירוב של טיח וצבע יחדיו בתוספת חומרים שונים נוספים כמובן שיוצרים מוצר חדשני ובעל יכולת המשלבת את היתרונות של הטיח והצבע יחדיו. שליכט צבעוני מגיע במגוון צבעים ומרקמים כך שהשימוש בו הוא ישירות על הקיר ליצירת הטקסטורה עבורה נועד.

כיצד בוחרים שליכט צבעוני איכותי?

כאשר אתם מתכוונים לרכוש שליכט צבעוני לשימוש עצמי או באם הזמנתם צוות מקצועי לשיפוץ בביתכם, חשוב שתבדקו מספר נקודות מפתח הנוגעות לאיכות וטיב השליכט הצבעוני:

תו ירוק – תו של המשרד לאיכות הסביבה המציין כי החומר אינו רעיל או מסוכן באופן כללי ולילדים בפרט.

תן תקן – יש לבדוק אם מצויין על השליכט תו תקן 1731 של מכון התקנים הישראלי המציין את איכותו של השליכט.

מידע – חשוב לקרוא את המידע המצורף לקופדלי של השליכט או להתייעץ הם המוכר בטרם נעשה בו שימוש שכן כל חברה מציעה שליכט מעט שונה ובעיקר כאשר מדובר בכזה עם מרקם מיוחד.

איך בוחרים צבע מתאים?

בחירת צבע מתאים אפשרית בעזרת מניפת צבעים הקיימת בכל חנות למכירת מוצרי צבע של חברה כזו או אחרת. חשוב להתאים את צבע השליכט לריהוט באותו החדר וכמובן טעם האישי שלכם.

רצוי להתייעץ עם המוכר גם אודות הגוון שמתקבל בפועל בבחירת צבע מסויים כי לעתים מדובר בהבדלים קלים בין המוצג במניפת הצבעים בקטן ובין מה שהוצאה הסופית מציגה על גבי קיר גדול.

הוסף תגובה