שפע והצבע הזהב

בימים אלו כוכב יופיטר או בשמו העברי – צדק, עבר למזל גדי – המזל של תחילת השנה הלועזית. יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה והוא נותן חלון הזדמנות למי שחווה את ההשפעה שלו – להתרחבות, להתעצמות וליישום הזדמנויות חדשות.
צבע הזהב הוא התגלמות השפע. הוא צבע ההגשמה והמימוש האישי. 
שפע הינה מילת קסם. רובנו חושבים ששפע קשור עם עולם הכסף והחומר. ואכן הוא קשור בעולם זה, אך רק בחלקו. שפע מיוחס לכל תחומי החיים שלנו: שפע של אהבה, שפע של פוטנציאל ויכולות, שפע של חוכמה ותובנות, שפע של יצירתיות, שפע של כסף והצלחה, שפע של הזדמנויות.
מה גורם שלאדם אחד יהיה שפע ולאחר לא? מה הסיבה שחלקנו מרוצים ומסופקים מחיינו וחלקנו לא?
שפע זו תודעה. ככל שתודעת השפע שלנו פתוחה יותר, כך יש לנו יותר שפע בחיים. תודעת השפע משמע שאנו מרוצים ומסופקים ממה שיש לנו מצד אחד, ומצד שני אנחנו יודעים שמגיע לנו את כל הטוב שיש בעולם ואנחנו עושים כדי לשפר ולקדם את עצמנו ומשיגים דברים שחשובים לנו.
על מנת להיות מחוברים לתודעת השפע עלינו להאמין בעצמנו וביכולות שלנו. להאמין באחר, להאמין בכוח היקום או בה', להאמין שמגיע לכולנו ושלא חסר. ללא אמונה יקשה עלינו לחיות בשפע. ללא שפע יקשה עלינו ליישם את המטרות והשאיפות שלנו, אלו עשויות להישאר בגדר חלום.
ואיך שפע מתקשר עם הגשמה ומימוש עצמי? 
הגשמה ומימוש עצמי משמע שמתוך שפע האפשרויות הקיימות בשבילנו, בחרנו את הדבר הנכון לנו, הקשבנו למאוויים האמיתיים שלנו, נתנו לרצונות שלנו להוביל אותנו. להגשים – הווה אומר להיות בעשייה, לתת כוח לניצוץ האלוהי שבנו וללכת בדרך הנכונה לנו (במקום בדרך הורינו, חברינו או הסביבה). כשאנחנו מחוברים לעצמנו ופועלים מתוך הגשמה עצמית, אנחנו לומדים להקשיב לפוטנציאל האישי הגלום בנו ויכולים להתחבר לשפע הקיים. 

לצבע הזהב יש את האנרגיה לחבר אותנו לתודעת השפע, למהות הפנימית שלנו ולדרך להגשמה אישית. הזהב הוא אושר והתרוממות רוח, הוא הנחייה פנימית ואינטואיציה. הוא מחבר ליכולות בין אישיות ומביא אנרגיה של השראה, אופטימיות, פתיחות וזרימה.
עבורי, סיום והתחלה של שנה לועזית מתקשר במיוחד עם התחום העסקי – תוכניות ועשייה חדשה, צמיחה עסקית וכלכלית.
אני מאחלת לך ששנת 2008 תפתח בפניך שפע של הזדמנויות חדשות, שפע של הצלחה והגשמה אישית ועסקית – כי השפע בעולם הוא אין- סופי, הוא זמין לכולנו והוא מגיע גם לך.
תרגיל דמיון להגשמה – בחרו תחום אחד שאתם רוצים להגשים (בקריירה, בזוגיות או בתחום אחר). דמיינו איך הדבר שאתם רוצים נראה לפרטי פרטים. הכניסו לתמונת הדמיון את הצבעים האהובים עליכם. התחברו לתחושה שזה גורם לכם (למשל אם זה גורם לשמחה אפשר לחייך כדי לחוות שמחה, אם זה אהבה מלאו את הלב בצבע הורוד וממש תחוו שאתם אהובים ונאהבים, אם זה כסף דמיינו את השטרות ותחוו מה אתם עושים עם הכסף, מה הוא מאפשר לכם). כעת הקיפו את התמונה באור מוזהב ושחררו אותה למעלה לשמים עם אמונה שמגיע לכם ושזה יקרה בקרוב.

שפע של הצלחה והזדמנויות חדשות,
באהבה – לינור פלד

הוסף תגובה