שפע חיובי / מהו ההבדל בין שפע חיובי לשפע שלילי?

"לחם חינם"

 

כולנו רוצים להרוויח טוב, לחיות ברווחה ולהיות מבוססים כלכלית – אבל לא כולנו מוכנים להשתנות לשם כך. לא פעם אנשים שרוצים נוחיות ועושר, אך אינם מוכנים להתאמץ לשם כך, מנסים להתחבר לאנשים שכבר יש להם שפע כלכלי. כך הם הופכים עצמם לטפילים המזינים את עצמם דרך אחרים במקום דרך עצמם.

 

זכרו, מי שמקבל שפע וכסף חינם מאנשים אחרים – יוצר בתוכו שפע שלילי או שפע מדומה. שפע שלילי הוא שפע מחליש – הוא אינו מחזק. הוא שפע משחית – הוא אינו ערכי. הוא שפע שבא בחינם – אין בו לא תרומה ולא השפעה מצדנו. הוא שפע מדכא ומבזה – כי אין בו סיפוק ואושר מתוכנו.

שפע חיובי נוצר מתוך השפע הרגשי הייחודי שלנו

 

שפע חיובי הוא שפע הנוצר רק מתוך ההשפעה שלנו. שפע חיובי הוא שפע שתמיד נוצר מתוכנו – לא דרך אחרים. הוא נבנה מתוך המצוינות וההישגיות האישית שלנו. הוא נובע מתוך הכישרונות והיכולות הייחודיים לנו. הוא מתעורר מתוך השאפתנות והמאמץ האישי שלנו. הוא מוזן על ידי הרצון והמאמץ שלנו לעשות טוב לעצמנו ולעולם. זכרו, שפע חיובי גורם לנו להוציא את הטוב ביותר שיש לנו. הוא בונה אותנו כאנשים ערכיים, רגשיים וחרוצים.

 

מי שמרוויח את כספו בזיעת אפו – מרגיש טוב מאוד עם עצמו. לעומת זאת, מי שמקבל לחם חינם – מרגיש גרוע מאוד עם עצמו. כאשר אנו אלה שמרוויחים – אנו אלה שמרגישים בעלי ערך ובעלי מקום בעולם. אנו אלה שמרגישים חזקים יותר ומשפיעים יותר. אנו אלה שמרגישים טובים ומשופרים יותר.

מצוינות אישית תביא לכם רק שפע חיובי

 

אם אתם רוצים כסף טוב ולא כסף חינם – תתחילו להצטיין. השקיעו בהתפתחות האישית שלכם. לַמדו את עצמכם ללמוד. אל תתפשרו על בינוניות. דחפו את עצמכם לעוד ועוד להישגים. לִמדו להיות יסודיים ורציניים. בואו לחיים ולעבודה עם מחויבות רגשית להצליח ולתרום יותר ויותר מעצמכם ומהיכולות שלכם.

 

גלו את היעוד שלכם בחיים. עשו מה שאתם אוהבים והפכו את מה שאתם באמת אוהבים לקריירה אחראית ורצינית. אל תחכו למתנות חינם או לזכייה בלוטו. התחילו לתרום לעולם את המתנה הייחודית שקיבלתם ואיתה נולדתם. התחילו לשתף ולחלוק עם אחרים את מה שאתם באמת מצטיינים בו באופן טבעי. 

וטיפ לסיום: שפע חיובי יביא לכם עוד שפע ועוד שפע. לעומת זאת, שפע שלילי רק יוריד אתכם לניוון, להפסד, לחולשה ולתחושת חוסר ערך עצמי.

הוסף תגובה