שקיות צלופן – הדרך המושלמת לארוז מתנות לחג

שקיות צלופן – הדרך המושלמת לארוז מתנות לחג

בלוח השנה שלנו יש לא מעט חגים – ראש השנה, פסח, סוכות, שבועות, ט"ו בשבט, ועוד חגים ומועדים רבים. מה אנחנו בדרך כלל עושים בחגים? נותנים כמובן מתנות. אלו יכולות להיות מתנות מושקעות מאד קרובי משפחה וחברים שאצלם אנו מתארחים – אבל אלו גם מתנות שלעתים אנו נותנים למשל ללקוחות שלנו, לעובדים שלנו, לקולגות שלנו, ועוד. השאלה היא, איך אפשר לעטוף בצורה טובה את המתנות לחג? התשובה היא – בעזרת שקיות צלופן איכותיות!

למה דווקא שקיות צלופן?

רואים את המתנה

קודם כל, דרך שקיות צלופן אפשר כידוע לראות את המתנה עצמה. לא פעם זה בדיוק מה שאתם מחפשים. אחרי הכל – אתם רוצים שהאנשים ידעו מה הם מקבלים במתנה. לא פעם לא רוצים את אפקט ההפתעה אלא ההפך – שישר אנשים יראו מה הם קיבלו במתנה ויתרשמו ממנה. זה במיוחד נכון כשנותנים המון מתנות לעובדים במקום עבודה. במקרה הזה מד שני, ברור שאי אפשר לוותר על אריזה גם במחיר של להראות את המתנה. הפתרון לכך הוא אריזת הצלופן השקופה – שמצד אחד אורזת היטב את המוצר, ומצד שני היא שקופה.

סגירה נוחה ומהירה

עוד יתרון חשוב של שקיות צלופן הוא בכך שהן נוחות מאד לסגירה של המוצרים השונים. זה חשוב בין אם אתם אורזים בעצמכם את המתנות שאתם קונים, או במידה שאתם אנשים שמשווקים מוצרים בתור מתנות לחגים. כך או כך אתם רוצים אריזה שיהיה קל מאד לסגור, ומצד שני גם יהיה נוח לאנשים לפתוח בהמשך – ושקיות הצלופן הן מושלמות מבחינה זו.

עמיד ושומר על המתנה

כמובן שכדאי לזכור שכל המטר השל שקיות צלופן זה לשמור על המוצרים, ואכן השקיות מקיימות את תפקידן בצורה מצוינת. הצלופן הוא חומר עבה ועמיד ולכן לכלוך ואבק לא חודרים דרך האריזה, והיא אפילו חוסמת מעבר של מים.

שקיות צלופן הוא הפתרון המושלם!

אם כן, יש המון סיבות טובות להנות מאריזות הצלופן השונות ולהשתמש בהן בתור אריזות למתנות לחגים.  כמובן שאפשר להשתמש בהן בכל חג שרק רוצים, ולעתים אפילו כדאי לקנות מארזים גדולים של שקיות – כדי שתוכלו להשתמש בהן בכמה חגים.

הוסף תגובה