שרותי קיטרינג במבצע

הדבר שהכי חשוב להשקיע בו באירוע גדול הוא האוכל – נכון, זה מתכלה, אי אפשר למסגר את זה בסוף הערב ולהראות בבוא היום לנכדים, אבל כמו רושם ראשוני, הרגעים הראשונים הם תמיד הקובעים.

לא משנה כמה תשקיעו באירוע שלכם – תערכו אותו בגן האירועים הכי נחשב, תביאו מופע חי שיפיל את כולם מהרגליים, שימו עשרות אלפי שקלים על העיצוב ותגרמו לאורחים להזיל דמעה כשאתם מתחת לחופה – המדד החשוב ביותר בעיני האורח הממוצע הוא מדד טיב האוכל. עובדה: לא רק הצבא צועד על קיבתו, כי אם גם המוזמנים באירוע, לכן אם מחפשים קייטרינג אסאדו, פרט לטעם המנות קיימים עוד כמה דברים עליהם יש להתעכב.

גיוון: שיטת השווארמה טוענת שלא על החומוס בלבד ניצור את המנה, בסופו של דבר, מה שקובע הוא שילוב הרטבים. הישראלי הממוצע אוהב מגוון מנות עיקריות ותוספות שמהן ניתן לבחור ולמלא את הצלחות בכל טוב, לפיכך, כדי שכולם יהיו גם שבעים וגם שבעי רצון, משתלם לקחת קייטרינג בדרום שמציע מספר אפשרויות.

הגשה: זוהי שאלה משמעותית, האם לקחת בופה שחוסך הוצאות ומציג בפני האורחים שלכם מגוון ענק של מנות שמהן ניתן לקחת, או הגשה לשולחנות, מה שאורחים רבים מעדיפים. פעמים רבות, אורחים מבוגרים מעדיפים הגשה לשולחן, אבל אם רוב האנשים בקהל הם צעירים, בופה הוא הבחירה העדיפה.

בחירת קינוחים: כולם אוהבים קינוחים טובים. בשלב הזה מומלץ לבחור קינוחים רגילים ופשוטים שכולם בטוח אוהבים, על בסיס פירות ושוקולדים.

השאלה על שפתי כולם היא אם לקחת קייטרינג כשר, כשגם כאן מה שהכי משפיע זה האורחים שלכם. אם עיקר הקהל שומרים כשרות צריך להתחשב בהם, אמונת ורגשותיהם – שהרי הם אלה שאמורים להנות מהארוחה.

כנראה שבחירת חברת קייטרינג והרכבת התפריט יהיו ההחלטות הכי חשובות באירוע הגדול שלכם, אז הפעילו שיקול דעת – כי מה שהכי חשוב הוא שהשקעתם קודם כל במזון.

הוסף תגובה