תכנון יום החתונה מנקודת מבט צלם חתונות

ביום החתונה ישנם הרבה סוגי של אירועים קטנים שונים המתרחשים ברצף,שיש לקחת אותם החשבון כאשר מתחננים איך לגשת ליום הצילומים הזה.אם תתכונן לסדר יום נכון,תוכל למצות את הצילומים בצורה הטובה ביותר.

ההכנות

צלם אירועים אוהב את תמונות "ההכנות" הסופיות,כאשר הכל סיימה את ההכנות ופוגשת את החתן,או את המשפחה שלה/שלו.זהו רגע נהדר לתפוס כמה תמונות מהצד בו רואים את ההתרגשות הרבה בה המשתתפים נמצאים.אימהות,סבתות,אחיות,חברות קרובות ועוד אנשים הקרובים לכלה.חובה לתפוס את פני הכלה ברגעים האלה.

קבלת פנים

אחרי שלבי ההכנות וצילומי ה"סטודיו",זה הזמן לפגוש את האורחים.תשתחרר תירגע,זה אחד החלקים המהנים ביום החתונה,וזה כל הכיף ב צילום חתונות ,שכולם נהנים! זכור שכלה שמחה ורגועה היא כלה פוטוגנית יותר,ככה שאים יש לך משהו שאתה יכול לעשות,זה יכול לעזור גם לך לעבור את היום הזה יותר טוב.אני תמיד הולך עם טיפות באך,וחלק גדול מהכלות שצילמתי החזיקו בבית או באוטו,וברגע שהיו צריכות את זה,אני שלפתי את הטיפות,כך גם עזרתי למצב הרוח של הכלה וגם בניתי קשר טוב יותר איתה והסובבים אותה.

טקס החופה

במשך טקס החופה תן לזוג לזרום לפי התוכניות שלו,קח צעד אחורה וצלם מהצד,סך הכל זה אולי הרגע הכי מלחיץ לזוג במשך כל היום הזה.

ריקודים

אם הגעת עד לכאן בשלום הכל טוב ויפה.עשה חיים,כולם נהנים וכולם שמחים.וזו הרי מהות צילום חתונות ! על תשכח לצלם את הסבתא רוקדת,תמיד היא נותנת לפחות דקה אחת או שתיים עם הכלה,זה רגע שאסור לפספס.

העיקר תהנה מיום החתונה,זה יום שמח לכולם!!!

הוסף תגובה