בילוי ליום האהבה

בילוי ליום האהבה

לא קל לשמור על מערכת יחסים רומנטית, אבל למזלנו יש בלוח השנה תאריכים שמעודדים עילות משותפת ובלתי נשכחת. מחפשים מה לעשות עם בן או בת הזוג גם ביום האהבה? הנה כמה הצעות

הדרך הכי טובה לבחור בילוי ליום האהבה היא להתאים אותו לטעם המשותף לבני הזוג. אפשר למשל להתחיל להתכונן מראש באמצעות סקירת אירועים שונים המתקיימים ברחבי הארץ, או ללכת על משהו רומנטי יותר ולהזמין מקום למסעדה או הופעה. כמו כן, בילוי ליום האהבה חייב להיות כזה ששובר את השגרה ומציע חוויות חדשות שבני הזוג אולי עדיין לא עברו ביחד בעבר.

עוד דרך טובה לסנן בין האפשרויות שעל הפרק מבחינת האופן שבו כדאי לבחור בילוי ליום האהבה היא לבצע חלוקה לקטגוריות. הנה לדוגמא כמה סוגים שונים של בילויים והאופציות הקיימות בכל אחד מהם:

בילוי בבית

בני זוג בגילאים שונים מעדיפים לבלות את יום האהבה בבית. אפשר לבלות בבית בסעודה שמכינים ביחד, או להפתיע את בן או בת הזוג עם ארוחה שאותה הכנו לגמרי לבד. לאחר מכן ניתן להמשיך לצפייה בסרט בסלון, כוס יין ומגש גבינות. אם מתכננים בילוי ליום האהבה ויש ילדים, כדאי למצוא להם סידור ולבקש עזרה מבייביסיטר או סבא וסבתא.

בילוי בחוץ

האפשרות הכי נפוצה של בילוי ליום האהבה היא כמובן לצאת מהבית. הבילוי בחוץ יכול להיות במקומות שונים שמתאימים לשני בני הזוג, בעוד התנאי היחיד הוא להזמין מקום מראש. במילים אחרות, קחו בחשבון שאתם לא היחידים שמחפשים איפה לבלות את יום האהבה ולכן עדיף לשריין את הפעילות המועדפת כמה שיותר מוקדם.

בילוי עם חברים

הטרנד של בילוי ליום האהבה יחד עם קבוצת חברים הגיע גם לישראל. היתרון הוא שלא צריך לחשוב על כל פרט קטן אלא ניתן לחלק סמכויות ותחומי אחריות, בעוד החיסרון הוא שלא באמת מדובר על חוויה אינטימית. אבל בקרב בני זוג שנמצאים בתחילת מערכת היחסים או לחילופין אצל כאלה שכבר הספיקו לצבור ותק משותף, בילוי עם חברים יכול דווקא להיות הפתעה מרעננת ונעימה.

לא לשכוח להביא פרחים!

בין אם בחרתם לבלות בבית, בחוץ או עם חברים אחרים, הכי חשוב לציין את יום האהבה בצורה מיוחדת. אחת הדרכים לעשות את זה היא כמובן לתאם משלוח פרחים ליום האהבה ולדאוג שהם יגיעו כמה שיותר ריחניים וטריים. אם בוחרים נכון את הזר המתאים והצבעוני, הופכים את יום האהבה לחוויה זוגית ורומנטית שנשארת עם בני הזוג גם הרבה אחרי שהתאריך מסתיים.

לסיכום, בילוי ליום האהבה מביא אתו הזדמנות מעולה לצבור יחד חוויות חדשות. הסוד הוא להתאים את הפעילות והבילוי לתחביבים וכדאי גם להוסיף את הדובדבן שבקצפת עם פרחים ליום האהבה, שוקולדים וממתקים.

הוסף תגובה