סדנאות יין

אתר זולים

בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה של בוטיקים יצור יין, גם אם איננו מבינים גדולים ביין, אנו נדע להבדיל בין יין טוב ליין שאינו איכותי. סדנאות יין פותחות צוהר לעולם עשיר ומעניין, בו תיקחו חלק בטעימות של יין לצד לימוד תיאורטי על הכנת היין, אופי הכנת היין ולימוד ההבדלים בין סוגי היין השונים.

סדנאות יין כוללות סקירה של היסטורית היין, תהליך הייצור, הגשת יין, התאמת יין לאוכל, החיבור בין יין לבריאות, כיצד להפוך לטועמים מקצועיים וכמובן סיפורים מעולם היין. סדנאות יין מלוות בטעימות של יינות ישראלים ובליווי של גבינות איכותיות.

סדנאות אלכוהול כוללות מגוון של סדנאות בתחום, כגון סדנאות אלכוהול כללית, הכוללת לימוד על מגוון של משקאות, הכנת משקאות וקוקטילים וצורות הגשה של משקאות שונים כגון סוג הכוס והמזיגה. לאוהבי הקוניאק תוכלו ליהנות מערב של סדנת קוניאק, סדנאות וויסקי מתאימה לאוהבי הוויסקי, בסדנה תטעמו סוגים שונים של וויסקי ותלמדו להבחין בניהם, תלמדו על תהליך הייצור של הוויסקי ועוד סיפורים רבים. סדנאות קוקטילים כוללת הכנה של מגוון קוקטילים, צורות הגשה והכי חשוב מתי להגישם. לצד אלו תוכלו ליהנות מסדנה מרתקת של סדנת קישוטים.

סדנת יין מתאימה למפגש חברתי או כחלק מערב בטיול מאורגן או טיול פרטי. סדנת יין מתאימה גם כערב גיבוש לעובדים, הנעשה באווירה יותר משוחררת ונעימה. בעת בחירת סדנאות יין מומלץ להשוות בין המקומות השונים, ישנן סדנאות שניתן להעביר אותם בבית הלקוח וישנם סדנאות המתקיימות במקומות מיוחדים כגון חנויות המכינות יין או במסעדות. ניתן לשלב סדנת יין במהלך טיול או בערב. ישנן סדנאות יין המתקיימות במשך מספר מפגשים לצד סדנאות יין המתקיימות למשך מספר שעות בלבד. לצד אלו תוכלו למצוא סדנאות יין לכל המשפחה הכוללים חוויה אחרת, החל מקטיף הענבים ודריכתם.

הוסף תגובה