הזמר אייל גולן זמר שהוא זמיר

השירים והזמרות למעשה נועדו לתת לאדם סוג מסויים של הנאה, השירים נחשבים תמיד כצורת כתיבה ספרותית שיכולים להביע אינספור של רעיונות ודימויים, שלמה המלך כתב בצעירותו את שיר השירים שלפי רבי עקיבא זה בכלל לא שיר אהבה אלא האהבה בין  ה  לישראל שהיא ניצחית, אם קוראים אותו ומנסים להבין אותו רואים שיש לו תאורים מעולם הדימויים ויתר קרוב לשיר אהבה, תלוי מי קורא אותו, הוא מקור השראה לאנשים רבים ואפילו חילונים.

הזימרה התימנית היא זימרה עשירה מאוד, היא מבטאת געגועים של אלפי שנים של היהודים בתימן לארץ ישראל , מאז חורבן הבית התימנים משתמשים בפחים בזימרה שלהם לזכר בית המקדש שנחרב, זה היה משבר גדול שפגע בכל היהודים , אבל תמיד התימנים שומרים את אוירת האבל של בית המקדש.

היהודים מתימן ידועים בזימרתם , הם חיים את הזימרה כל חייהם, כל מאורע יש את הזימרה שלו לפי אופי המאורע,הרב שבזי ז"ל כתב שירים רבים ומצויינים שכל תימני יודע אותם, הוא היה צדיק אלוהי שחי בצניעות ותרם רבות לזימרה התימנית קשה לתאר את הזימרה בלי להזכירו.

הזמר אייל גולן הוא זמר תימני אהוב מוכשר ומצריח בקנה מידה ארצי, הוא הוציא דיסקים רבים שכל דיסק שלו להיט ונשמע בהנאה רבה, יש לו הרבה אנשים שמעריצים בינהם עבדכם הנאמן שנהנה משיריו ברדיו, כל שיר שלו להיט שלא מבייש אותו אלא להיפך.

רפרטואר השירים שלו הוא מגוון ועשיר בנושאים רבים במיוחד בנושא אהבה, הוא אדם חם ולבבי שאוהב את הקהל שלו מכבד אותו וחש שהבהבה היא הדדית.

מתברר שיש לו גם חוש הומור והוא גם מוכשר בהופעה בפירסומות, הוא מאוד מבוקש מבחינת הכישרון שלו וההופעה שלו.

 

הוסף תגובה