סי וי פול – חיפוש עובדים כעבודה בפני עצמה

חיפוש עובדים כיום הפך לאתגר בפני עצמו ועם הזמן והאנרגיה הנדרשים למציאת העובד המושלם, ניתן להגדיר את התהליך כעבודה במשרה מלאה.

אתרים ורשתות חברתיות מאפשרים כיום לפרסם בקלות מודעות דרושים לכל תפקיד נדרש. עם זאת הקלות בפרסום אינה מעידה כלל על קלות במציאת המועד. תהליך מציאת העובד בפועל יכול להיות ארוך ומייגע ולעיתים אף להסתיים בגיוס כושל, בין אם מדובר בתפקידים מקצועיים, תפקידים אדמיניסטרטיביים ובין אם מדובר בתפקידי ניהול בכירים.

תחילתו של התהליך במעבר על קורות החיים המתקבלים, סינון קורות החיים שאינם רלוונטיים, בחירת המועמדים המתאימים ביותר מבין קורות החיים העונים לקריטריונים שנקבעו, זימון לראיונות ועריכתם ולבסוף בחירת המועמדים המתאימים.

בימים אלו, כאשר מספר מחפשי העבודה רק עולה, עולה גם כמות הפניות לכל משרה, מה שמקשה אף יותר על תהליך הגיוס. על מנת לפשט את התהליך יש ראשית כל לדאוג להגדיר את כלל הציפיות והדרישות מהמועמדים ולהבהיר שלא תהיה כל פשרה על דרישות אלה. מכיוון שישנם מחפשי עבודה רבים המגישים את מועמדותם למגוון תפקידים ומשרות גם אם אינם עומדים בדרישות, הבהרת הקריטריונים להגשת מועמדות יכולה לחסוך זמן רב של מעבר על קורות חיים שאינם רלוונטיים.

חברת סי וי פול, מנהלת מאגר של קורות חיים מפולחים וממוינים, מאפשרת למעסיקים המחפשים במאגר עובדים, לקבל אך ורק עובדים הרלוונטיים לדרישותיהם ובניגוד ללוחות דרושים בהם כל אחד יכול להגיש מועמדותו לכל משרה ללא סינון, מבצעים בחברת סי וי פול את הסינון ומאפשרים למעסיק לקבל קורות חיים המתאימים בדיוק לקריטריונים שקבע.

בהתחשב בעובדה שהזמן המושקע בחיפוש העובדים המתאימים הן על ידי הממונה על הגיוס והן על ידי המנהלים ובעלי התפקידים המראיינים את המועמדים, כמו גם האנרגיה הרבה המושקעת בתהליך שווים כסף רב לארגון, כל פעולה התורמת לפשט, לקצר ולייעל את התהליך מבורכת.

הוסף תגובה