צוות סי וי פול מציג: סינון מועמדים בתהליך חיפוש עובדים וההשפעה על שימור העובדים.

צוות סי וי פול מציג: סינון מועמדים בתהליך חיפוש עובדים וההשפעה על שימור העובדים.

הדבר האחרון שכל ארגון רוצה זה עובדים מרעילים. כל מגייס מכיר אותם וכל עסק רק מחכה להיפטר מהם. הם אלו שפוגעים בשימור העובדים שלכם, מזוטרים ועד בכירים. אז איך ניתן להימנע מהם עוד בהליך מיון המועמדים ועוד לפני ראיון העבודה?
יש המון דברים שהמעסיק יכול לעשות על מנת לסנן מועמדים שלא מתאימים לו כבר בשלבים המוקדמים של תהליך חיפוש עובדים. הדוגמא הכי טובה לכך היא מודעות דרושים, שאותן ניתן לנסח כאמור בצורה מדויקת לצרכי העסק ולפי התפקיד שאותו רוצים לאייש. אם אתם לא יודעים מה צריך להיכלל במודעת הדרושים שלכם לחצו כאן למדריך קצר בנושא. במקביל, יש מעסיקים מתוחכמים שבוחרים את אמצעי הפרסום של מודעות הדרושים לפי קהל היעד ולפי המשרה.
כך למשל אפשר לשלב בין גיוס עובדים דרך רשתות חברתיות ובשיטת חבר מביא חבר, לבין חיפוש עובדים באמצעות חברות כוח אדם והשמה. מטבע הדברים, העובדים שמגויסים דרך הרשתות החברתיות יתאימו לתפקידים בסיסיים, בעוד אלו שמגיעים מחברות כוח האדם וההשמה יתאימו לתפקידים בכירים. אם המעסיק לוקח את זה בחשבון בשלבי הגיוס המוקדמים, הוא מעלה את סיכויי ההצלחה שלו.
לסיכום, אם תשאלו אותי איך מגייסים עובדים שיחזיקו מעמד, אני אספר לכם ששימור מתחיל בגיוס עובדים מתאימים. כאשר מחפשים עובדים בצורה נכונה ומסננים אותם מראש, עולה הסיכוי לכך שהם יישארו נאמנים. עם זאת, כל איש HR יודע ששימור עובדים זאת תורה, לכן אני מזמינה אתכם לקרוא עוד על שימור עובדים באתר שלנו.
דניאל ביטון, 
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי. 
סי וי פול – עובדים בשבילך. 

 

הוסף תגובה