איך אתה יכול לשנות את מצב הרוח שלך מתי שאתה רוצה בטכניקות Nlp? עוגנים חיוביים לחיים

אנחנו מקודדים את כל הזכרונות שלנו, החיוביים והשליליים, האמיתיים והמדומים (כל דבר שאי פעם דמיינו) בתוך החלק הלא מודע של המוח שלנו. בדרך כלל, אנחנו מגיבים למשהו שקורה – בין אם מדובר על משהו חיובי ובין אם מדובר על משהו שלילי.

ב-NLP אנחנו מחזירים אלינו את יכולת הבחירה האישית שלנו לעצמנו – החיים זה לא משהו שקורה אלא שאנחנו שולטים בתגובות שלנו אליו. ויש לכך מספר דוגמאות:

מספיק לשמוע שיר שאנחנו ממש אוהבים כדי שנרגיש מלאים ברגשות חיוביים של אנרגיה חיובית, רעננות ועשייה חיובית. השיר מעלה בנו תחושות חיוביות, שהמקור שלהן הוא בזכרונות עבר חיוביים, ולכן יוצר בנו תחושה חיובית, אנחנו מתחילים לחשוב מחשבות יותר חיוביות ומרגישים טוב יותר.

דרך אחרת – לפעמים תמונה של מקום שיש לנו זכרונות חיוביים ממנו, מספיק להתבונן בה כדי שכל המיקוד שלנו, תשומת הלב שלנו, הרגש שלנו – ישתנה לחלוטין – כי אנחנו במקום אחר… ולא במקום שלא טוב לנו בו. די בכך שאנחנו עוברים לרגע למקום האחר הזה, כדי שכאשר נחזור ונתמודד עם אותה סוגיה שעומדת בפנינו כעת – ההתיחסות שלנו תהיה שונה.

כך גם לפעמים חיבוק מאדם קרוב שגורם לנו להרגיש אחרת, או אמירה שמציפה אותנו באושר מאדם אהוב חיונית עבורנו כי היא מעבירה לנו את התחושה השלילית ומה שזה לא יהיה – לאחר מכן נתבונן על אותה בעיה בעיניים אחרות לגמרי.

הסיבה לכך: אנחנו בעצם משנים את המצב המנטלי והרגשי שלנו באמצעים שונים, ואומנם חוזרים אחר כך להתמודד בדיוק עם אותה דילמה – אך הפעם הכלים שלנו שונים לחלוטין: אנחנו מלאים בתחושה חיובית, אנרגיה שמתאימה לנו לאותו רגע, ונקודת מבט שונה מזו שאיתה התחלנו.

אז אני מזמינה אותך לשלב בחיים שלך את התרגול של המעבר בין התחושות: כשאתה מרגיש לא במיטבך – תשתמש באחת הדרכים ותראה כמה קצר הזמן הדרוש כדי לשנות את מצב הרוח שלך כמו שאתה רוצה… בהצלחה!

הוסף תגובה