האם אתה במצב הרוח הנכון ליצור את ההצלחה שלך?

אולי אתה מכיר את זה, שלפעמים לא משנה כמה התכוננת לפגישה או למבחן – אתה פשוט לא במיטבך ולכן זה לא הולך ואתה נכשל?

ולעומת זאת – במצבים אבודים, שידעת שאתה לא מספיק מוכן אבל היית באנרגיה ששום דבר לא יכול לעצור אותך – והצלחת לעשות את מה שלא ייאמן?

יש הרבה סיפורים על אמהות שהצליחו לשלוף בדקה התשעים את הילד שלהן מתאונת דרכים, וגם אנחנו עומדים במבחנים כאלה ואחרים של החיים שמאפשרים לנו לראות, אפילו אם זה לרגע קל, את העוצמה האמיתית שטמונה בנו.

אז למה זה לא כך תמיד? "תנו לי נקודת משען טובה ואזיז את העולם" – נקודת המשען הנכונה טמונה בתוכנו. מה שאנחנו לא יודעים על עצמנו זו החוליה החסרה כדי שנוכל להזיז את העולם שלנו ולקדם אותו לאן שאנחנו רוצים להגיע. בתוכנו יש את כל הרגעים שבהם הרגשנו בטוחים בעצמנו, שמחים, מרוצים, נלהבים ומלאי מוטיבציה. העניין הוא שאנחנו לא תמיד יודעים לשלוף את הידע הזה ברגע הנכון, ולכן נמצאים במצב של תגובה לדברים שקורים סביבנו.

זו מהות העניין – מצב רוח זה משהו שמשתנה ויכול להיות מושפע מהמון גורמים, מחיוך של הילד שלנו או בן הזוג שלנו, מהערה עוקצנית של הבוס, ממזג אויר גשום שאנחנו אוהבים או פחות… בקיצור: זו תגובה לארוע חיצוני כולשהו, או תגובה למשהו שקרה בתוכנו. המטרה היא להגיע ליצירת שינוי במצב הרוח כשאנחנו רוצים – וזה בהחלט טמון בתוכנו.

ב-NLP קיימות טכניקות שונות, החל מטכניקות ויזואליות, שמיעתיות ותחושתיות שמטרתן ליצור בדיוק את זה: להחזיר אליי את יכולת הבחירה במצב הרוח שלי, מצב האנרגיה שלי והיכולות האישיות שלי. רק אני מחליט בחיי… וזה אפשרי!

 אני מזמינה אותך קודם כל לשים לב למידת ההשפעה של מצב הרוח שלך על הביצוע… ולהחזיר את הבחירה לידיים שלך.

הוסף תגובה