שאלות ותשובות- אבטלה וזוגיות

 סדרת שאלות ותשובות נבחרה מתוך מגוון רחב של שאלות שעיניינו אנשים רבים, הנושא של מאמר זה הוא התמודדות עם אבטלה וקשיים שלה בזוגיות

ליז שלום רב,

אני ואשתי כבני 40, נשואים מזה 12 שנה, יש לנו 2 ילדים בני 8 ו10.עד היום ניתן היה להגדיר את חיינו האחד עם השניה כמאושרים. אני אקדמאי, עבדתי בהתחום הניהול. לאחרונה פוטרתי מעבודתי בחברה , ומזה כמה חודשים לא מצליח למצוא עבודה. אני יושב בבית, מלא מרירות וכועס על כל העולם. אני מרגיש שאשתי מאוכזבת ממני, שאני לא עושה מספיק כדי לפרנס את משפחתי בכבוד, מה שגורם לריחוק וניכור בנינו. איך עליי להתמודד בכדי לא לאבד את אשתי ואת עצמי?

בברכה, י.

י. שלום וברכה, 

אתגרי החיים תופסים אותנו בדרך כלל בהפתעה, וכשאומרים "צרות באות בצרורות" – יכול להיות שאותו אתגר יוצר סדרה של אתגרים נוספים בלתי צפויים. יחד עם זאת, כדאי לזכור שיש תנודתיות – ולאחר פרק זמן הדברים משתפרים ואולי הופכים לטובים יותר משהיו מלכתחילה. להתמודדות שלך כרגע בכל החזיתות יעזור חיבור מחודש למשאבים וליכולות הטמונות בך, של בטחון עצמי ועוצמה אישית וכן של שלוות נפש ובטחון בזוגיות הטובה וביכולות שלך למצוא עבודה מתאימה עבורך. את כל אלה ניתן למצוא בך בקלות ובפשטות ולהעלות אותם לפני השטח מתוך אותו חלק של המוח הלא מודע שבו הם מאוחסנים, בטכניקות NLP. כמו כן, מה שמאוד יסייע לך להתמודד אחרת עם האתגרים הוא תהליך של שחרור מספקות עצמיים באמצעות TIME LINE THERAPY, מה שכרגע אתה רואה כמשתקף בעיניה של אשתך אך אולי גם משקף את ההתבוננות שלך על עצמך בדרך לא מודעת, והתהליך יאפשר לך בתוך זמן קצר לשפר בך את החוסן הרגשי להמשך ההתמודדות שלך עם האתגרים הניצבים בפניך כיום. 
בהצלחה ליז

הוסף תגובה