איך בוחרים אוכל לחתונה

מה עדיף? קייטרינג כשר או לא כשר, חלבי או בשרי, מחפשים מתכונים לארגון אירוע טעים ואיתור קינוחים מאפים מושלמים לקינוח? כל העצות לפניכם.

גם אם תשקיעו בכל פרט ופרט באירוע שלכם – תערכו אותו באולם הכי נחשב, תביאו מופע חי מצוין, תשכרו מעצב אירועים שיגרום להכל להיות פשוט יפהפה ותגרמו לאורחים להזיל דמעה כשאתם מתחת לחופה – הדבר החשוב ביותר בעיניו של האורח הממוצע זה הקייטרינג. לא רק צבאות צועדים על קיבתם, אלא גם המוזמנים שלכם, לכן כאשר בוחרים אוכל לחתונה לא רק הטעם הוא חשוב – יש עוד מספר דברים שעליהם אסור להתפשר.

מבחר עשיר של מנות ותוספות: מתודת שקשוקה מתכון טוענת שלא על הקוסקוס תתמלא הצלחת… אלא, הדבר המשפיע זה שילוב הרטבים והסלטים. ישראלים מעדיפים כמה שיותר מנות ותוספות שמהן ניתן לקחת ולמלא את הצלחת בכל טוב.

הגשה: זהו שיקול מאוד חשוב, האם לבחור בבופה שמקל על הכיס ומציג בפני האורחים המון מנות שמהן אפשר לטעום, או הגשה לשולחן, אשר מאוד נוחה למוזמנים. בדרך כלל, אורחים מבוגרים מעדיפים את האפשרות השנייה, אבל אם מרבית הקהל מורכב מצעירים, בופה הוא בחירה טובה יותר.

לגבי הקינוח: אין כמו קינוח להפוך ארוחה למושלמת. מתכון כדורי שוקולד שנשמע פשוט יכול להתאים לכולם גם אם מדובר על פרווה, שוב, מומלץ לקחת קינוחים רגילים ופשוטים שבטוח שכולם ירצו לטעות, על בסיס פירות, גלידה ושוקולד.

ההתלבטות הכי גדולה היא האם לספק קייטרינג כשר, במקרה הזה הגורם הכי משפיע הוא קהל המוזמנים. במידה ועיקר המוזמנים שלכם מעדיפים כשר כדאי להתחשב בצרכיהם, אמונת ורגשותיהם – שהרי הם אלה שבסופו של דבר ייהנו מהארוחה.

כנראה שבחירת חברת קייטרינג והרכבת התפריט יתבררו כהחלטות הכי חשובות באירוע ואיך שהוא נתפס בעיני המוזמנים, אז הפעילו שיקול דעת – כי תמיד הדבר החשוב ביותר הוא בבר הפירות באירוע.

הוסף תגובה