ביטוח למכונית פרטת משווים מחירים

רוצים לחסוך כסף בביטוח הרכב? עייפתם מחיפושים? רוצים לחסוך עשרות אחוזים? רכשו ביטוח רק בחברות אמינות יש לנו בכל שנה המון תשלומים על הרכב הפרטי דלק למשל, אגרות, ביטוח ועוד, אבל… רכב פרטי הוא אחד מהדברים היותר חשובים באיכות החיים שלנו.

אם זקוקים לביטוח חובה לרכב במחירים מבצע ליקטנו בשבילכם טיפים ועצות איך לעשות השוואת מחירים ואיך אפשר למצוא ביטוח מתאים עם חסכון כספי גדול.

לא בדקה ה 90- זה לא טיסות לחול, לא ממתינים לדקה 90, שבועיים טרם פקיעת הביטוח החלו בחיפוש אחר חברת ביטוח. כך יהיה לכם מספיק זמן להשוות, לבדוק מספר פוליסות ולמצוא את המחיר הכי טוב.

אצל מי כדאי? בקשו לקבל הצעות אצל חברות ביטוח וגם אצל סוכן מורשה. חפשו את ההבדלים, את כל הפרטים הקטנים, וכמה זה עולה, יש פערי מחיר מאוד גדולים שיוזילו הרבה כסף.

 

אנחנו מציעים שכל הביטוחים שלכם לא יהיו מפוזרים במספר חברות, ביטוח הבית למשל, ביטוח שיניים וגם ביטוח לאוטו, במיוחד אם יש לכם סוכן מצוין. שכל הביטוחים במקום אחד זה נוח בהרבה והרבה פעמים גם זול יותר.

תמיד מומלץ לשאול גם החברים והמשפחה, אולי יש להם רכב דומה לרכב שלכם, ואולי יש להם חברה מומלצת ואולי הם זכו למחיר מצוין? וייתכן שלא תמיד שווה לבדוק.

ביטוח לרכב? אנחנו תמיד מתלבטים על סוג הביטוח, צריך או לא צריך מקיף? רכב חלופי ושמשות? בגדול, מומלץ לכם לעשות פוליסה מקיפה, שכוללת בתוכה את כל אחד מהתרחישים הפערים קטנים והתוספת זניחה.

איזה רכב יש לכם? כמה נפלא שיש לנו רכב , תענוג שאנו יכולים לנסוע ממקום אחד לאחר בקלות. ונכון, יש גם סכנות בכביש, מחירי הבנזין יקרים, יש לעשות טיפולים שוטפים מחירי ביטוח ועוד דברים לא צפוים. אבל בסוף זה משתלם למרות הכל.

מחפשים פוליסה טובה? צריכים ביטוח מקיף לרכב? אנחנו נשמח לעזור לכם, בואו לקרוא טיפים חשובים ולשמוע על הנחות באתר שלנו. בכניסה לאתר שלנו תוכלו לקבל מחירים תוך כמה דקות.

ולקראת סיום- הכי בטוח זה אל תשתוללו על הגביש!

הוסף תגובה