איך להתחיל עם בחורה – סוגים נוספים של פתיחים – חלק א'

קיימות דרכים נוספות איך להתחיל עם בחורה חוץ מפתיח דעה. להלן עוד כמה טכניקות ושיטות שבעיני הן האפקטיביות ביותר לפי אומנות הפיתוי. אני מאוד ממליץ לנסות להתאמן על כל הטכניקות והשיטות השונות כאן בשביל לגלות מה הכי נוח עבורך להשתמש בו כשאתה פותח שיחה לפי סודות הפיתוי.

פתיח "הצגהעצמית– פתיח פשוט אך יעיל. אני מכיר אנשים מסוימים שעבורם הפתיח הזה עובד בצורה נפלאה. הם מצליחים לפתוח באפקטיביות שיחה עם כל בחורה ולקבל תגובה חיובית. הפתיח הוא פשוט מאוד, אתה פשוט מציג את עצמך :"שלום, אני סטס". הדגש בפתיח כזה הוא על מה שאתה משדר. חשוב לשדר נינוחות, בטחון ועוצמה. הדרך הנכונה לשדר את זה היא להרגיש את זה בפנים, תדמיין שאתה אדם חברותי מאוד וידידותי מאוד שרוצה להכיר אנשים חדשים (ראה גישת המארח ב- סודות הפיתוי). את המסר הזה חשוב להעביר מאוד דרך שימוש נכון בתקשורת הלא מילולית. בחלק הקודם דיברתי על דגשים שונים בשפת גוף כאשר פותחים שיחה, דגשים אלו חשובים במיוחד כאשר משתמשים בפתיח "הצגה עצמית". שים לב שבפתיח הזה, כל מה שמבדיל אותך מהערס שהתחיל איתה שניה קודם לכן, זאת שפת הגוף שלך והמשחק הפנימי. לכן, חשוב מאד להתאמן על פתיח זה. הוא אפקטיבי מאד ופשוט, אך דורש תרגול רב עד שהוא נעשה בצורה טובה לפי אומנות הפיתוי.

 

אם אתה רוצה להתאמן על איך להתחיל עם בחורה עם הפתיח הזה אני ממליץ לך ללמוד היטב את הדגשים שהזכרתי בנושא תקשורת לא מילולית בפתיחת שיחה. עתה אזכיר אותם בקצרה: חשוב לשמור על קשר עין ותוך כדי להושיט את היד ללחיצה ולהציג את עצמך. ברגע שהבחורה מושיטה לך את היד תלחץ לה את היד בצורה איתנה אך לא חזקה מדי (היא צריכה להרגיש שאתה גבר חזק אבל לא בריון חסר בטחון עצמי). אם הבחורה לא אומרת לך את השם שלה, אתה אומר לה:"ומה שמך? את לא בן אדם ידידותי? את לא אוהבת להכיר אנשים חדשים?" אתה משדר לה ככה שהיא לא בסדר כי אתה ידידותי ונחמד והיא לא. כיום, זה אחד הפתיחים האהובים עלי מכמה סיבות:

אני לא צריך לשנן פתיחים מהאינטרנט, זה פתיח קצר ופשוט.

הוא מראה על המון ביטחון עצמי. מכיוון שמדובר בפתיח ישיר יחסית (הבחורה תדע ברב המקרים שניגשת להתחיל איתה, למרות שלא מדובר בפתיח ישיר קלאסי כמו שאני מתאר בספר), אתה הופך את עצמך לפגיע יותר להערות כמו "אני לא מעוניינת". בכך שאתה מראה לבחורה שאתה לא פוחד מזה, אתה גם מראה על ביטחון עצמי רב.

פתיח "ישיר" – לפי אומנות הפיתוי, בפתיח ישיר אתה ניגש לבחורה ומראה לה התעניינות כנה ואמיתית. אתה פשוט ניגש ואומר את מה שאתה חושב/מרגיש :"אני נמשך אליך, אני רוצה להכיר אותך" או "ראיתי אותך מהצד השני של החדר ולפי דעתי את ממש סקסית." כל סוג של הבעת עניין ישיר כבר בהתחלה. אם תפתח שיחה בצורה ישירה כאשר אתה מלא בטחון אתה תראה תוצאות טובות למדי. יחד עם זאת בפתיח ישיר לפעמים אתה עלול להיתקל בחומות והתנגדויות מצד הבחורה. בפתיח ישיר המראה החיצוני שלך משחק תפקיד כי זה הדבר הראשון שהבחורה רואה בך (היא עדיין לא מכירה אותך) ושפת הגוף שלך משחקת תפקיד כי ככה אתה מעביר את המסר. אני באופן אישי מכיר בחור שגר ליד דיזינגוף סנטר בתל אביב והוא הולך מדי יום לשעה בדיזיניגוף סנטר ומתחיל שיחה עם בחורות רק באמצעות פתיח ישיר. זה עובד לו די טוב, הוא יצא להמון דייטים בעבר וכרגע יש לו חברה שהוא הכיר והתחיל לדבר איתה ממש ככה.

היתרונות שיש לפתיח זה זהים ליתרונות של פתיח "הצגה עצמית", ואפילו מוגברים. שים לב שפתיח ישיר יש להתאים למקום בו אתה נמצא לפי סודות הפיתוי. לקרוא לבחורה "סקסית" לאחר ישיבה בעבודה יכול להביא לך דייט עם המנהל במקום עם הבחורה. לעומת זאת, לקרוא לבחורה "סקסית" במועדון זה הרבה יותר לגיטימי. אלה כמה פתיחים שיעזרו לך ללמוד איך להתחיל עם בחורה.

הוסף תגובה