מבחנים בתחום ה-פיתוי

 

בפרק זה נדבר לעומק על מבחנים של בחורות בתחום ה- פיתוי. בחורות נוטות לבחון גברים בדרכים שונות ומגוונות. קודם כל, אני אסביר למה בחורות בכלל בוחנות גברים לפי אומנות הפיתוי, אני ואתן לך כמה דוגמאות למבחנים ויותר חשוב מזה לבסוף, אני אפרט איך כיצד ניתן לעבור את המבחנים הללו.

לפי תחום אומנות הפיתוי, לפעמים אנשים ינסו להכניס אותך למצב בוא אתה מנסה להצטדק בפניהם, או מנסה להרשים אותם. זה בדיוק מה שבחורה מנסה לעשות בתחום ה-פיתוי כשהיא מעמידה אותך בפני מבחן. היא רוצה לבדוק האם תתקפל ותצטדק – ובכך תראה את חולשתך ואת הפחד לאבד אותה, או אם תעמוד על שלך ובכך תראה לה שאתה אמיתי ולא פוחד לאבד אותה. לפי סודות הפיתוי, גבר מושך, ילך תמיד עם האופציה השניה.

 

אני רואה מבחנים של בחורות כסוג של משחק ב- אומנות הפיתוי, אבל צריך להיות מוכן לזה שזה יקרה. יותר חשוב מזה, צריך לדעת גם איך לשחק נכון.

 

בוא ניקח כמה דוגמאות למבחנים של בחורות בתחום ה-פיתוי לפני שנבין לעומק איך להתמודד איתם:

"עם כמה בחורות שכבת?"

"אתה בן אדם של סטוצים או קשר רציני?"

"מה חשוב לך בבחורה?"

"תקנה לי משקה!"

"האם בגדת אי פעם בבת זוג שלך?"

"מה הקשר הכי ארוך שהיה לך?"

 

לפי סודות הפיתוי, יש כמה בעיות עיקריות שעולות כאשר בחורות בוחנות אותנו. מקרה שהיה לי עם בחורה שהכרתי ונפגשנו,: במהלך הפגישה היא שאלה אותי:"אתה מחפש קשר רציני או משהו לא מחייב וקליל?" אני הייתי בטוח שהתשובה הנכונה תהיה להגיד שאני מחפש קשר רציני וזה בדיוק מה שאמרתי לבחורה. היא ענתה לי בפשטות:"אני בדיוק יצאתי מקשר של 5 שנים, אז כרגע אני לא מחפשת קשר רציני". אני הייתי מאוד מופתע ופשוט לא ידעתי מה לומר אחרי זה. ברור שאחר כך המשיכה של הבחורה ירדה, כי היא הבינה שאנחנו לא משדרים על אותו הגל.

אחת הבעיות שעולות כאשר הבחורה בוחנת אותנו היא שאין לנו מושג מה עולם הערכים של הבחורה ומה היא מחפשת בגבר. כך למשל, מקרה נוסף הוא של בחור שהיה אצלי בקורס ובחורה שאלה אותו בדייט עם כמה בחורות הוא שכב. הבחור לא רצה שהבחורה תחשוב שהוא שובב אז הוא אמר לה מספר נמוך בהרבה מכמות הבחורות שהוא שכב איתן. הבחורה הופתעה אבל לרעה. היא אמרה לו:"מההתנהגות שלך חשבתי שיש לך הרבה ניסיון מיני ומאוד מאכזב אותי לגלות שזה לא נכון". שוב אותה הבעיה – אין לנו מושג מה באמת הבחורה מחפשת ולכן אנחנו לא יודעים מה התשובה הנכונה בעיני הבחורה..

עוד סיבה שבחורות בוחנות גברים היא בשביל לבדוק את הגבריות שלהם. היא מצפה שאתה בתור גבר תדע להתמודד איתה ולהציב לה אתגר ראוי. אנחנו יודעים כשאישה מתמסרת לגבר היא מצפה שהוא יגן לה עליה ויתמוך בה. לכן, לפני שהבחורה מתמסרת לגבר היא רוצה לדעת שהוא באמת גבר שראוי להתמסר אליו, שהוא גבר אמיתי וחזק. אז סיבה נוספת למה בחורות בוחנות גברים היא בשביל לגלות האם היא יכולה לסמוך עליו כגבר ולהתמסר אליו. הבחורה אומרת לעצמה משהו כזה:"אם אני מצליחה לערער אותו, להרגיז אותו ולעצבן אותו, איזה מין גבר הוא?". תזכור מה דברנו בפרקים הקודמים – בחורה היא יצור רגשי. בחורות נשלטות על ידי הרגשות שלהן, הרגשות שלהן משתנים כל הזמן ולכן בחורות מחפשות יציבות בגבר. הן צריכות מישהו שיתמוך בהן בפחדים שלהן, בכעסים שלהן, בעצב שלהן. לכן , בחורה צריכה גבר שיהיה חזק באופי שלו , הדרך היחידה של הבחורה לברר אם הגבר חזק באופי שלו היא לבחון אותו. אתה, בתור גבר, צריך לדעת איך להתמודד עם המבחנים של הבחורה בהצלחה ולעבור אותם.

 

אני הולך לתת לכם מספר טכניקות לעבור מבחנים של בחורות. הטכניקות הללו לקוחות מדמות גברית מושכת שאני מאוד מחבב ואפשר ללמוד המון ממנו – טום קרוז. בכל הראיונות שלו בטלביזיה, בסרטים שלו ובהופעות הפומביות שלו טום קרוז נתקל בהמון שאלות מביכות ומרגיזות. מהדרך בה הוא בוחר לענות על השאלות הללו אפשר לקבל המון מידע איך נכון לענות על שאלות.

הוסף תגובה