איך קונים בגד ים באינטרנט?

איך קונים בגד ים באינטרנט?

הקיץ האהוב עלינו מתקרב ובא ואיתו החיפוש אחר בגד הים המושלם מתחיל לעלות הילוך. מידי שנה אנו מבטיחות שהקיץ נמצא את האחד, אותו בגד ים איכותי שיחמיא לנו, יגרום לנו להרגיש בנוח עם הגוף שלנו ויותר מהכל – לא ישבור את הכיס.

כל שנה גזרות חדשות יוצאות לאור, טרנדיים מן העבר חוזרים לקדמת המסלול ונראה כאילו כולן יודעות לבחור את הבגד ים המושלם למבנה הגוף שלהן. יותר ויותר בנות קונות בגדי ים אונליין מחנויות סיניות בעשרות שקלים במקום המחירים המופקעים שאנו רגילים לשלם בארץ.

אז איך הן עושות את זה? איזו גזרה תחמיא לכן במיוחד ולמה?

ראשית כל, חשבו מה הכי חשוב לכן

לפני שבוחרים את הדגם המנצח, חשוב להבין מה סגנון הבילוי שלכן בים.

אם אתן עוסקות בספורט, שחייה או אפילו מטקות עדיף שתבחרו בדגם ספורטיבי, צנוע ועמיד שיתן לכם את החופש לזוז בלי לחשוש מלחשוף יותר מידי. בגד ים שרוול ארוך יכול להתאים בצורה מושלמת ולספק לכן תחושת בטחון בזמן שאתן זזות גולשות, שוחות או אפילו סתם זורקות פריזבי.

אם אתן רואות את השיזוף כמטרת העל של הבילוי בים, הרי תסכימו איתי שגזרת סטרפלס או בגד ים עם מחשוף נדיב ישרת אתכן בצורה הטובה ביותר. סביר להניח שתרצו לבחור בביקיני אל מול האופציה של בגד ים שלם ואולי אפילו בגד ים ברזילאי.

אם אתן אוהבות להרגיש בנוח על חשבון השיזוף, תוכלו לבחור בגזרה מחמיאה של בגד ים שלם שכיום ניתן למצוא בכל כך הרבה סגנונות ועיצובים שתתקשו לבחור.

הכירו את מבנה גופכם

בשביל לבחור את הדגם שיחמיא לכן במיוחד, עליכן להיות מודעות למבנה הגוף שלכן ולבצע בחירה מושכלת שתבליט את הצדדים החיוביים ותסווה את אלו שפחות.

בנות עם חזה גדול לרוב יתרחקו מבגד ים עם משולשים קטנטנים שלא יספקו את התמיכה הראויה ואילו בנות עם חזה קטן יבחרו בגזרה הזאת בכל פעם. אם יש לכן חזה גדול חפשו גזרה ספורטיבית בצורת טופ של ספורט או כזה שמגיע עם ברזלים ומספק תמיכה חזקה וטובה.

לנמוכות ביננו רצוי לחפש בגד ים בגזרה גבוהה עם מפתח קדמי גבוה יחסית, בצורה הזאת, תוכלו ליצור אשליה של רגליים ארוכות ורזות. מנגד, אם את גבוהה נראה שכל גזרה יכולה לעשות איתך חסד אבל שימי לב למידות האורך בבחירת בגד הים. אין דבר יותר מבאס מבגד ים קטן מידי.

בואו נסכם

רכישת בגדי ים איכותי ומוצלח שילווה אתכם לאורך זמן לא חייבת להיות משימה כל כך מסובכת.

קחו את הזמן, בדקו וחשבו על הצרכים שלכם ומבנה הגוף ואל תפחדו לנסות גזרות חדשות.

היעזרו בטיפים הללו, חפשו המלצות של רוכשות קודמות ותפסו קצת אומץ לנסות דברים חדשים – אתן עלולות להיות מופתעות ממה יחמיא לכן!

הוסף תגובה