איל ללמוד על קיובייס

קיובייס היא אחת התוכנות הנפוצות והמבוקשות ביותר שיש היום בעולם המחשב. זו תוכנה שמאפשרת לכל אחד מאיתנו ליצור מוזיקה מבלי להזדקק לכל מכשירי האולפן המסורתיים- פשוט כי היא כוללת את הכל. אבל כל מי שרוצה ליצור בעזרתה, צריך ללמוד קודם איך. היום יש דרכים רבות להבין מה דרוש כדי להפעיל את התוכנה המופלאה הזו.

כמה מילים על קיובייס לפני שנתחיל…

עבור המוזיקאים של פעם זה חלום. היום זו מציאות: תוכנה שמאפשרת ליצור בעזרת המחשב כמעט כל מוזיקה שקיימת בעולם. זו תוכנה שכוללת את כל האמצעים הדרושים למפיקים באולפן, מהקלטה על כמה ערוצים במקביל, מיקסים, ניגון וירטואלי, סמפלרים, סינתיסייזרים וכדומה ועד אפקטים וירטואליים ופקודות מידי. כל מה שצריך.

לקנות קיובייס וללמוד מחוברת ההפעלה

ממש כמו בקניית שולחן חדש או צעצוע מורכב לילד, גם קיובייס אפשר ללמוד בעזרת הוראות הפעלה. נכון, רכישת תוכנות מחשב כיום היא לא פופולארית במיוחד, אבל במקרה של תוכנה כזו, ייתכן וההשקעה הכספית שווה את זה.לא נתחיל כאן למנות את היתרונות של רכישת התוכנה מחנות מחשבים מסודרת, אך נתעכב על אחד: חוברת ההדרכה. אותה חוברת שמגיעה באריזה המקורית תוכל להדריך אתכם צעד אחר צעד בכל פעולה שתרצו לבצע בתוכנת ה-cubase. מעבר לזה, תוכלו בוודאי להתייעץ עם אנשי החנות בה רכשתם את התוכנה במקרה ונתקלתם בבעיה בלתי פתירה.

קורס קיובייס מקצועי

כן, גם זה קיים כיום ולמעשה זו אולי הדרך הפופולארית ביותר שיש ללמוד קיובייס. מוסדות רבים מציעים לכם היום קורסים בקיובייס, כאלו שיהפכו אתכם בפרק זמן לא ארוך למקצוענים. ישנם קורסים של כמה שבועות, של שלושה חודשים וגם כאלה שנמשכים יותר מחצי שנה. השאלה היא מה מתאים לכם.הקורסים הללו יכולים גם להציע לכם ידע ברמות מסוימות, מקיובייס למתחילים ועד לימודים ברמות הגבוהות ביותר, כמו הפקה של מוזיקה אלקטרונית בעזרת התוכנה, ענייני סאונד וטכנאות של אולפני הקלטות ואף יצירת מוזיקה באולפן ביתי.

יודעים ללמוד לבד? קיובייס דרך האינטרנט

יש אנשים שמוגדרים כאוטודידקטים- כאלו שיודעים ללמוד לבד, ללמד את עצמם ולהעשיר עצמם בידע גם בלי מסגרת מסודרת. לאותם אנשים נמליץ ללמוד קיובייס דרך האינטרנט. הרשת מלאה באתרים שמציעים לכם טיפים לגבי תפעול התוכנה, עצות מסוימות ואף הדרכה מלאה, מהצעד הראשון ועד לרמה המקצוענית. ובחינם.

האינטרנט היא פלטפורמה מצוינת ללימודי התוכנה

אין פשוט יותר מלימוד התוכנה בעזרת האינטרנט. היו טיוב מלא בהדגמות ויזואליות של התוכנה, גם בעברית, לגבי פעולות ספציפיות והרבה דברים אחרים. אתרים רבים מלאים, כפי שאמרנו, בעצות והדרכות. פורומים וקהילות מציעים תמיכה טכנית בזמן אמת ועזרה בכל תקלה, כך שיש לכם באינטרנט את כל הכלים הדרושים כדי ללמוד קיובייס ברמה הגבוהה ביותר. ובכל מקרה, אחת מאותן דרכים שהצענו לכם עד עכשיו, אם זה בספרי הדרכה, בקורסים מסודרים או דרך הרשת האדירה- בטוח תתאים לכם כדי להפוך ליוצרים מקצועניים של מוזיקה בעזרת קיובייס. הגיע הזמן לצאת לדרך.

הוסף תגובה