בוק בת מצווה בטבע – כשהטבע והיופי מתחברים יחדיו

היום , בוק בת מצווה הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע בת מצווה מוצלח. אין כמעט ילדה שלא רוצה להפיק בוק לאירוע שלה , בוק כזה , שכל האורחים יוכלו לראות ולהתגאות. בגיל 12 , היופי הוא דבר טבעי , ואין דבר טבעי יותר מאשר… הטבע עצמו !בוק בת מצווה בטבע , זה הדבר המרשים ביותר , היפה והנכון ביותר לגיל 12.

בוק בת מצווה בטבע – הבוק הכי טבעי שיש .

בכדי לצלם בוק בת מצווה בטבע , צריך מהבין דבר בסיסי : התמונות הכי יפות , הן התמונות הטבעיות . לכן , במקום לצלם על רקע של ים , למה שלא נצלם בים אמיתי ? עם גלים , רוח , שמיים יפים , וים כחול ושקיעה. בכדי להוציא את התוצאות הטובות ביותר , צריך שכלת הבת מצווה תרגיש הכי נוח , והכי כיף שבעולם . ולכך בדיוק , צילום בוק בת מצווה בטבע , נועד .

בוק בת מצווה בטבע – למה לא סטודיו מלאכותי ?

 

בסטודיו מלאכותי , יש תאורה מלאכותית , ובכדי להוציא תמונות בתאורה כזאת חזקה ולא מחמיאה , יש לאפר את הילדה באופן כזה , שהתאורה תחמיא לה . בצילום בוק בת מצווה בטבע , זה בדיוק ההיפך ! אין צורך כמעט באיפור . השמש הטובה , והשמיים הנפלאים , הם התאורה הטובה ביותר לצילום. לכן , גם הפנים נראות יפות וטבעיות , ואין צורך לאפר את הילדה, דבר שגורם להורים רבים חוסר נוחות … ובצדק.

בוק בת מצווה בטבע – אז מה הם היתרונות ?

דבר ראשון זה היחס האישי. בצילום בוק בת מצווה בטבע , הצלם נמצא רק עם כלת בת מצווה אחת , ומשקיע בה את כל הידע , המרץ והניסיון שיש ברשותו בכדי להפיק בוק בת מצווה בטבע מושקע. דבר שני , הדינאמיות של הטבע. כל בוק כזה , הוא יחיד ומיוחד : פעם הפרדס פורח ומלא פרי , פעם הנחל שוצף ומלא מים , פעם השקיעה מדהימה עם עננים בצבע זהוב , פעם היער ירוק ופעם החצב פורח בדיוק ביום של הבוק.לעולם אנחנו לא יודעים כיצד הטבע יפתיע אותנו , ולכן כל בוק בת מצווה בטבע הוא יחיד ומיוחד.

בוק בת מצווה בטבע – המחמאות לא מפסיקות להגיע.

כאשר יופק עבור כלת בת המצווה בוק בת מצווה בטבע , בטוח , שכל מי שיצפה בבוק , יוקסם ויופתע.אין אחד שנשאר אדיש מול הפקה כזאת יפה ,טבעית , ומושקעת.  את התמונות אפשר לשים בכניסה לאולם , ואפילו לשלוח לחברים בפייסבוק ( נו מה , קצת להשוויץ מותר.. לא ? ) כל האורחים , החברים , הסבים והסבתות והמשפחה יחמיאו ויפרגנו. וזאת ? הבטחה !אז למה אתם מחכים ? בוק בת מצווה בטבע , זה הבוק שאתם עומדים לעשות … בדיוק עכשיו .

הוסף תגובה