אימון עסקי – לקחת את הדברים לידיים שלך

כשיש לך עסק, אתה מרגיש לעיתים קרובות מאוד לבד. אתה זה שצריך לקחת את העניינים לידיים, לקבל החלטות לבד, לבצע שינויים או להוסיף דברים. וכל אלו מגיעים כמעט תמיד עם מחסומים חשיבתיים ופסיכולוגיים. כדי שהעסק יצליח להתרומם ולשגשג, צריך להתגבר על החסמים הללו. אימון עסקי יעזור לך לעשות זאת.

צעדים גדולים של אנשים גדולים

קודם כל, חשוב שתבינו שלכולם יש פחדים. עצם פתיחתו של עסק והפיכה לאדם עצמאי היא צעד גדול בפני עצמו, כך שאתם יכולים להגיד לעצמכם שאתם בהחלט מסוגלים לעשות צעדים גדולים. וכדי להמשיך ולהצליח, להגדיל את העסק ולפרוח, אתם צריכים לשים את כל השלשלאות בצד ולהתקדם. אימון עסקי הוא בדיוק הדבר שיכול לעזור לכם להיפטר מהשלשלאות הללו. הרי כשרוצים לבצע מהלך עסקי או לפטר אדם בעייתי מהחברה, התפיסה המחשבתית והפסיכולוגית היא שמפריעה לנו לבצע את המהלך, גם אם אנחנו יודעים בכל מאת האחוזים שהוא נכון. אתם צריכים מישהו שיעזור לכם להתגבר על כך.

מה ההבדל בין אימון עסקי לאישי?

הבסיס של העניין די דומה: אימון אישי, שנעשה לאדם פרטי, בה להעצים אותו, לעזור לו לפתור בעיות ולצאת ממצבים בעייתיים בתפיסה שלו. האימון העסקי עושה את אותו הדבר, רק ברמת העסק. המטרה של האימון הזה היא להביא להגדלת רווחי של החברה, להפיכתה ליעילה יותר ולהביא לכך שתיפטר מ'שומנים עודפים'.

עם אימון עסקי העסק שלכם ימריא

כשמדובר בעיכוב שלא תלוי בכם – זה מובן. אבל מה לגבי מקרים בהם העסק שלכם לא מתרומם בעיקר בגללכם? אם תזמינו שירותי אימון אישי, תצליחו סוף סוף 'לשחרר' את העסק ולתת לו לפרוח כלפי מעלה. מדהים לדעת עד כמה עסקים תלויים במקרים רבים בגישה ובתפיסה של בעליהם. אימון מתאים ידאג להפוך את העניין הזה למועיל.

אימון עסקי מתרכז באנשים

ככל שהעסק שלכם גדל, כך יותר קשה להקפיד בו על יחס אישי ואנושי. יחסי העבודה הופכים לקורקטיים יותר ויותר והחברה פועלת ממש כמו מכונה. האימון העסקי יביא אתכם, בין השאר, חזרה אל העובדים שלכם. הוא ילמד אתכם כיצד להמשיך לנהל את העסק בצורה יעילה, בלי להזניח את אלו שאתם מעסיקים. והאמינו לנו: כך תגיעו לתוצאות הכי גבוהות.

שתפו את המאמן העסקי בשאיפות ובחלומות שלכם

ייעוץ עסקי צריך להתבצע ייחד איתכם. המאמן העסקי צריך להכיר אתכם, להבין מה אתם רוצים להשיג ואיפה אתם רואים את העסק שלכם בעוד כמה שנים. כשהמאמן מבין באמת מה האדם שמולו רוצה להשיג, הכל הופך להיות קל יותר עבורו וגם עבור אותו מנהל עסק.

שיטות קבועות לביצוע אימון עסקי יעיל

לא מדובר כאן בירייה באפילה, משחקי ניחושים או ניסיונות חוזרים ונשנים. שיטות האימון עובדות בצורה מסוימת, בעזרתה ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר, הן עבור אדם פרטי והן עבור עסק. כשתתחיל במפגשי אימון עסקי, כבר תבין איך זה עובד.

הוסף תגובה