אימון אישי לתזונה נבונה

 

אימון אישי לתזונה נבונה

אימון הינו מקצוע חדש יחסית שיובא מארה"ב. שם התפתח מאוד בעשור האחרון. בארץ תפס תאוצה גדולה ובשנים האחרונות הוא ממלא מקום נרחב בין מגוון אפשרויות התמיכה המוצעות כיום. האימון מאפשר למאומן להתמקד בצרכיו, רצונותיו, ערכיו כדי לחולל שינוי שלו הוא משתוקק.

בעולם יש היום מגוון תחומי דעת של אימון. יש מאמנים מומחים העוסקים בתחום מוגדר כמו: מאמנים ארגוניים, מאמני כושר גופני, מאמנים עסקיים וניהוליים, מאמנים לזוגיות, מאמני מכירות, מאמנים לתזונה נבונה וכן הלאה. מומחים אלו נותנים ייעוץ, תמיכה ומוטיבציה.

המאמן רוכש כבוד לצרכיו ולבקשותיו של המאומן ומחויב לעורר את היכולות והמשאבים הטבועים בו ולעזור לו להגדיר ולהתקרב אל החלום שלו.

 

המאמן הוא מישהו שמקשיב, מכיל, משקף גורם לסיעור מוחין ולהעלאת רעיונות  ושמטרת העל שלו  מכוונת להצלחת המאומן.

המאמן מנסה יחד עם המאומן למצוא דרכים להתקדם לכיוון השינוי ולהגשמת החלום של המאומן.

המאמן מחויב לאתיקה, ליושרה, לאמינות, למקצועיות ויעשה כל מאמץ כדי לכבד את חיסיון המאומן.

אימון אישי לתזונה הוא תחום חדש יחסית שבא לתת תמיכה, ורוח גבית לכל האנשים שמנסים לערוך שינוי תזונתי בחייהם לקראת אורח חיים בריא ולירידה במשקל. שינוי אינו דבר שקל לעשות ושינוי תזונתי בוודאי שלא. אנחנו שבויים בהרגלים ובהתנהלות מסוימת ויש צורך בתעצומות נפש רבות כדי לבצע את השינוי ולהתמיד בו. מחקרית 95% מהאנשים שרזו חזרו תוך 3 שנים למשקלם והוסיפו עליו. כל מי שניסה לרזות לבד יודע עד כמה קשה תהליך השינוי. מתחילים עם התלהבות גדולה, ואז לאחר תקופה נשברים.

אז מה חדש?

השילוב בין אימון אישי בו המתאמן מקבל יחס אישי, הקשבה ממוקדת לצרכיו ולרצונותיו,  הבנה עמוקה יותר על מזונות העוזרים ומסייעים בתהליך ההרזייה, תמיכה לאורך כל הדרך, עידוד ושימוש בכלי האימון עוזרים למאומן להשיג את מטרותיו וחלומותיו ולהתמיד בדרכו החדשה.

הוסף תגובה