אלבום דיגיטלי בהתאם לסוג הצילום

אלבום דיגיטלי בהתאם לסוג הצילום

היום בשביל שהאלבומים דיגיטליים ירגשו אותנו הם באמת צריכים להיות מיוחדים ומקוריים. עם עד לפני 10 שנים אף אחד לא שמע על אלבומים דיגיטליים וראה זאת בפעם הראשונה אצל זוג חברים שהתחתנו אז כמובן התגובה הייתה בהתאם עם מלא פליאה אך כיום אלבומים דיגיטליים זה מקובל אצל כל זוג וכל צלם חתונות עושה אותם.

אלבום דיגיטלי

אוסף תמונות שהצלם חתונות צילם את הזוג בחתונתם או צילום של בוק בת מצווה, ונערכים בצורת קולאז'ים במחשב ואז מודפסת בהדפסה איכותית.

מי עושה אלבום דיגיטלי

צלם חתונות שמצלם את הזוג

צלם אירועים שמצלם בוק בת מצווה או בוק בר מצווה

צלם חתונות או כל צלם אחר שמצלם טראש דה דרס

צלם שמצלם חינה

צלם לצילומי בוק ילדים או אופנה, הריון

צלם סטודיו שמצלם צילומי משפחה , ניו בורן.

בכל אלה נהוג לעשות אלבום דיגיטלי אך כמובן שזה אפשרי לכל סוג של צילום.

היום בשביל לשמור על ייחודיות באלבום דיגיטלי הרבה צלמי חתונות יצרו תבניות מיוחדות שהם די מקוריים להם ובנוסף הם מתאימים את האלבום בהתאם לסוג הצילומים או האירוע, אם למשל בצילום טראש דה דרס האלבום יראה יותר בכיוון של הנועז, והרומנטי אז בצילומי בוק בת מצווה יש הנוהגים להגדיל את האלבום בשביל שירשים במידתו והתבניות יהיו מתאומות בהתאם לאופי של המצולמת.

אלבום דיגיטלי לצילום חתונה

בדרך כלל האלבום יהיה גדול מידות ובעל הרבה דפים, לרוב צלם חתונות מסדר את התמונות שבאלבום בסדר כרונולוגי שמתחיל מתחילת היום שזה שלב ההכנות של הכלה ועד לסוף האירוע. בשביל שהאלבום יראה שונה צלמי חתונות מכינים תבניות חדשות לרוב. גודל האלבום בדרך כלל הוא כ 30X40 ובעל 50 עמודים

אלבום טראש דה דרס

חלק מהמצולמים לצילומי טראש דה דרס עושים אלבום בנפרד וחלק מצרפים אותם לאלבום חתונה, במידה והחלתם לעשות אלבום בנפרד לצילומי טראש דה דרס אז נהוג לקחת אות במידה של 30X30 ובעל 30 עמודים. התבניות שמתאימות לאלבום טראש דה דרס הם תבניות שמשדרות הרבה תשוקה ורומנטיקה זה יבוא לידי ביטוי בצבעים של האלבום ובגרפיקה של התבניות.

אלבום בוק בת מצווה

יש הרבה שמשדרגים את האלבום של בוק בת מצווה למידה ענקית של40X40  בשביל ליצור הרבה רושם דבר שמתאים לצילומים מסוג זה. הרבה נוהגים לצרף דפי חתימה באלבום וחלק נוהגים לעשות לזה אלבום בנפרד

אלה היו השלושה האלבומים העיקרים אך כמו שצוין אפשר לעשות אלבום דיגיטלי לכל סוג של צילום.

הצעות אלבום יפה

סביר להניח שהצלם חתונות שלכם יגיד לכם לבחור כ 400 תמונות בערך מהחתונה שלכם, לכל הדעות זה מספר גבוה מאוד של תמונות בשביל לדחוס לאלבום אחד גם רוב הסיכויים שיהיה לכם תמונות זהות, ההשלכות של ריבוי תמונות באלבום הם קריטיות והם: אלבום עמוס, דבר שמקשה על המתבונן ורוב התמונות לא מקבלות את תשומת הלב שהיא ראויה לו, עיצוב האלבום נהפך ללא נקי ואף מסורבל, המתבונן נוהג להסתכל על האלבום בצורה פזיזה, לכן אני ימליץ על 200 תמונות או 250 תמונות לכל היותר, כך התמונות מקבלות את התשומת לב הראויה לו והאלבום הרבה יותר אסטטי ונקי.

גודל- לא להפריז במידת האלבום כמו שצוין 30X40 בהחלט מספיק לצילומי חתונה וטראש דה דרס אך לאלבום של בוק בת מצווה אפשר להגדיל, לאלבום תמונות משפחה או ניו בורן בהחלט אפשר להסתפק במידה שלא יעלה על 30X30

 

 

הוסף תגובה