בחירת חנות חיות אונליין

בחירת חנות חיות אונליין

במדינת תל אביב נראה כאילו יש יותר בעלי חיים מאנשים. היכן שלא תביטו בעיר תמצאו מישהו מטייל עם כלב או מאכיל את חתולי הרחוב. כל הפארקים, חופי הרחצה ואפילו בתי הקפה עמוסים בתושבים מקומיים מלווים בכלבים ובמקרים מסוימים אפילו חתולים.

מכאן שאם יש עיר שזקוקה במיוחד לשירותיה של חנות חיות זאת הרי תל אביב. בהתאם לצורך, העיר מלאה בחנויות המוכרות ציוד ומזון לחיות מחמד וטווח המחירים הרחב עלול להיות מאוד מבלבל.

איך אם כך תבחרו את החנות הנכונה עבורכם? התחילו מלהבין מה האופציות, מה ההבדלים וכמובן מה ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

חנות חיות אונליין

אם עד לפני שנה היינו רגילים לקפוץ לחנות חיות הקרובה לביתנו בדרך חזרה מהעבודה, הרי שהיום בעקבות התפשטות הקורונה, כמעט הכל עבר לאונליין. אם בעבר חנויות החיות אונליין הציעו מבחר דל של מוצרים והייתם חייבים ללכת פיזית לחנות, לרכוש ולסחוב שקיות כבדות ומגושמות הביתה היום המצב שונה לחלוטין. כמעט כל רשת גדולה או אפילו חנות קטנה מספקים היצע רחב של מוצרים אונליין ולרוב תוכלו לבצע משלוח מהיר ולקבל את הסחורה עד הבית.

חנות חיות זולה

אם המטרה הראשונה שלכם היא למצוא חנות זולה לחיות מחמד תוכלו לבצע השוואת מחירים בקלות בגוגל ולמצוא את המוצר הזול ביותר. עם זאת, קחו בחשבון שלמוצרים הנמכרים אונליין לרוב מתווספת עלות משלוח נוספת שיכולה לייקר את הרכישה או להשוות את המחיר שלה לכל חנות אחרת.

חפשו דיל משתלם על פני מחיר זול למוצר בודד. מארז גדול המכיל כמות כפולה ממה שחיפשתם יכול להקנות הנחה משמעותית יותר מבחירת מוצר קטן ויחיד לטווח הרחוק.

לכן, בבחירת המחיר המשתלם ביותר לרכישה של חול לחתולים או מזון לכלבים חשוב לכלול את עלויות המשלוח ולחפש אחר החנויות המספקות משלוח בחינם מעל רכישה בסכום מסוים.

קטן זה הגדול החדש

אנו נוטים לסמוך על רשתות גדולות ומוכרות יותר מאשר על חנויות קטנות ולרוב ללא שום הצדקה. רשתות גדולות אמנם מספקות שירות לאנשים רבים מידי שבוע אך אין זה אומר שרמת השירות והאחריות גדולה יותר מאשר חנות חיות קטנה.

רכישה מחנות חיות קטנה יכולה לחשוף אתכם לשירות לקוחות אדיב ודואג לצד הקפדה על שירות אישי ומשלוחים מהירים במיוחד. למעשה, חנות חיות בוטיק לרוב תדאג להשאיר רושם חיובי במיוחד ותיתן לכם להנות מיחס אישי שעלול להתפספס ברשת גדולה.

הישארו קרובים

לרוב הרשתות הגדולות של ציוד לחיות יש סניפים בפריסה ארצית. אם בחרתם בחנות חיות קטנה שאינה ממוקמת בעיר מגוריכם, ייתכן והמשלוח יארך זמן ארוך ויעלה בהתאם. בחרו בחנות הממוקמת קרוב אליכם או לפחות בעיר בה אתם גרים ובדקו את מדיניות המשלוחים בטרם תבצעו הזמנה.

לסיכום

אם תשאלו אותי, איכות המוצרים ושירות הלקוחות לרוב מכריע את הבחירה על פני המחיר. חפשו חנות חיות מחמד קרובה לביתכם, קראו את מדיניות המשלוחים והתשלום לעומק ובחנו את השירות.

רכישה נעימה ומוצלחת 😊

הוסף תגובה