בחירת שיר כניסה לחופה

אתם ברגעי ההכנות לחתונה שלכם ועובדים על כל הפרטים שחשובים באירוע שלכם . אז צלם מצאתם , אולם בחרתם , שמלת כלה מדהימה התאמתם, פגשתם את הדיג'יי ובפגישת מוזיקה החלטתם מה אתם אוהבים בריקודים , ורק דבר אחד לא צץ לכם בראש, דבר אחד שלא הצלחתם לחשוב עליו ככה בלהט העיסוקים שלכם בחתונה – שיר כניסה לחופה. חשוב לדעת , שיר הכניסה לחופה הוא שיר שאמור להיות אישי ונוגע, זה שיר שצריך להביא אתכם ואת הקהל שלכם לרגש פנימי בזמן שאתם עושים את צעדיכם לחופה .

אז קודם כל אתם צריכים להחליט אם אתם נכנסים לחופה לבד בכניסה אחת , או כל אחד עם ההורים שלו  .ההבדל בא לידי ביטוי בכך שאם אתם נכנסים כל אחד עם הוריו שלו , אז אולי תבחרו בשני שירים , כאשר שיר אחד הוא כניסת החתן עם ההורים , והשני הוא שיר כניסת הכלה . במידה ובחרתם להיכנס ביחד בכניסה אחת, אז תבחרו בשיר אחד בלבד, שיר אחד שירגש את שניכם ואת הקהל שלכם , אבל קודם כל אתכם . מבחינת סגנון השיר אתם צריכים לחשוב, האם הכניסה שלכם תהיה איטית ואז השיר יהיה בלדה מרגשת בסגנון כניסה זה , או שתחליטו לבצע כניסה אנרגטית בצעדים קלילים אז השיר יכול להיות שיר רוק או דאנס או פופ מקפיץ, תלוי בהרגשה האישית שלכם ובמה אתם חפצים , אחרי הכל זאת החתונה שלכם, רגע של פעם בחיים.

אז מה האופציות ?

תוכלו להיכנס לאתר הבית שלנו  http://www.rontesler.co.il ולהתרשם מאוסף שירי כניסה לחופה שנאספו ממיטב האתרים באינטרנט . יחד עם זאת בפגישת המוזיקה תוכלו לקבל אופציות לשירי כניסה לחופה שלא תשמעו בכל מקום,  שירים מיוחדים וקסומים שמחכים רק לכם ולא מפורסמים באתר. כמובן שמעבר להכל גם אתם יכולים לבחור בעצמכם את השיר הכי מרגש שיכול להיות בחתונה שלכם, שיר שלא שומעים בכל חתונה , חשבו עמוק, נסו להיזכר בשיר שהכי מרגש אתכם ויעביר צמרמורת וקסם בכולם . 
בהצלחה !

הוסף תגובה