מהו ערב קריוקי?

מהו ערב קריוקי ?

ערב קריוקי הוא ערב חוויתי בו אנשים מתכנסים כדי לשיר את מיטב השירים שהם הכי אוהבים . האפשרות לשיר עם פלייבק מוכן ומילים מוקרנות על גבי סרטון וידאו מרגיע יוצרים את כל התנאים הנוחים ביותר ליהנות מהשירה, ולהרגיש את עצמכם במרכז הבמה.

 לפני שמתחיל השיר מתמלא האדם בהתרגשות שבאה לשיאה ברגע שהוא מתחיל לשיר וכולם צופים בו , זוהי סיטואציה קצת מפחידה בהתחלה אבל אחרי כמה משפטים האדם נפתח ואז מגיעה גם ההנאה .

הרבה אנשים רואים את ערב הקריוקי כהזדמנות תרגול שירה, חלקם לומדים פיתוח קול וזאת ההזדמנות להוכיח לעצמם ולאחרים מה הם באמת שווים .

איזה שיר לבחור ?

אתם מגיעים לערב קריוקי ומולכם מונח קטלוג השירים ואין לכם מושג מה אתם הולכים לשיר. קיימת אפשרות שתעלו לשיר והשיר בכלל לא מתאים למנעד הקולי שלכם, ואתם תרגישו בקטעים מסוימים של השיר שאתם פשוט נלחמים .

תדעו שאין כל רע בכך , גם זמר מן השורה הראשונה לא ישיר שיר שאינו מתאים לו ולכן עליכם להתכונן מראש לערב קריוקי זה . בחרו מראש את שיר הקריוקי  והתאמנו עליו בבית  רק כך תדעו אם אתם מסיימים את השיר בהצלחה או שיש קטעים בהם השיר פשוט לא מתאים לכם. ואז פשוט תגיעו מוכנים לערב הקריוקי ותקוו שיש למפעיל הקריוקי את השיר הנ"ל .

 

למה ערב קריוקי ?

ערב קריוקי הוא ערב בידור מגבש , מצד אחד אנשים שמזיפיים ומשעשעים את כולם וחסר לכם שלא תמחאו גם להם כפיים , ומצד שני אנשים שבאמת יודעים לשיר .

אז אם אתם כשרונים לכאן או לכאן כולם ידעו מזה ,וזאת החוויה בעצם, אתם תזכרו את הערב הזה ותדברו עליו הרבה, מה גם שאפשר לאחר הקריוקי לפתוח במסיבת ריקודים, ככה שאתם יכולים לראות את הערב הזה גם כמסיבת קריוקי עם דיג'יי .

מה כולל ערב קריוקי ?

ערב קריוקי כולל קודם כל מפעיל שהוא בד"כ דיג'יי . מפעיל קריוקי זה יגיע עם מקרן, מסך, ציוד הגברה הכולל רמקולים , פלטת דיג'יי שממנה יופעל הכל, מיקרופונים המתחברים לפלטה, מחשב המשדר את סרטוני הקריוקי אל המקרן , קטלוג קריוקי של אלפי שירים בעברית ובאנגלית והכמות תלויה במפעיל כמובן .

הפעלת קריוקי דורשת רישיון מסודר להקרנת סרטוני וידאו עם פלייבקים . אסור בתכלית האיסור להפעיל קריוקי בלי רישיון ומי שייתפס בלי רישיון ייקנס בעשרות אלפי שקלים ואתם שותפים לעבירה . לכן תדאגו שמפעיל הקריוקי שלכם עובד עם רישיון מסודר של חברת "שרים קריוקי" שהיא החברה הבלעדית המייצרת את סרטוני הקריוקי בארץ .

 

מהלך ערב קריוקי ?

בתחילת הערב תושמע מוזיקת רקע וברגע שתחליטו שאתם רוצים להתחיל יכריז מפעיל הקריוקי על הערב ועל כך שאנשים יכולים להתחיל לרשום בקשות לשירים . כל אחד מחפש את השיר שהוא רוצה בקטלוגים המסתובבים ועל פתקים שנועדו לכך שנמצאים מסביב , ואז רושם את השיר שהוא רוצה לשיר ומביא למפעיל הקריוקי .

מפעיל הקריוקי מסדר לו את הפתקים לפי סדר קבלתם ובכל פעם מציג הזמנה על המסך מי הבא בתור לשיר , וכך הלאה. אפשר להמשיך את הערב בקריוקי עד סופו ואפשר גם לעבור למסיבת ריקודים אחרי זה , והכל תלוי בכם מה תרצו .

 

לסיכום:

ערב קריוקי , חוויה אמיתית מגבשת שבה תציגו את הכישרונות שלכם ותדברו עליהם הרבה לאחר האירוע . מומלץ לשלב מסיבת ריקודים לאחר הקריוקי כי זה משלים את החוויה. 

מקווה לראותכם באחד הערבים שלי .

הוסף תגובה