ביטוח נסיעות במסגרת טיול

ביטוח נסיעות במסגרת טיול

הטיול כבר תוכנן, הכרטיסים נרכשו. מה שכחנו? עושים רשימה כל כך גדולה כדי לא לשכוח כלום, ואולם רגע ההמראה מגיע בקרוב. אם הטיסה מבוטלת על ידי חברת הנסיעות, מה תעשו? חברות ביטוח נסיעות לחו"ל הן הכתובת הבאה שאליה עליכם לפנות תוך כדי רכישת כרטיס הטיסה, ואולי אפילו מעט לפני כן. הביטוח הזה עשוי לגבות אתכם כלכלית במקרים שונים, גם במקרה שבטיסה תתבטל. התנאי לכך מלבד נוכחותו של סעיף זה בפוליסה, זה שהביטוח יעמוד לתוקף לפני קרות המקרה הביטוחי. לא ניתן לערוך ביטוח נסיעות ולהפעיל אותו בדיעבד כדי לקבל פיצוי.

 

גם בטיול פרטי, לברר מה כוללת הפוליסה

ביטוח נסיעות לחופשה ולטיול שניתן במסגרת חברת הנסיעות שלוקחת אתכם עם מדריך הוא בדרך כלל ביטוח סטנדרטי, שניתן להחיל אותו על כל נוסע בריא בטווח הגילאים שעד ל – 85 בדרך כלל. לעומת זאת יש לקחת בחשבון מקרים שבהם הביטוח לא יכסה את ההוצאות, כמו למשל חילוץ והצלה או מתן טיפולים רפואיים מתאימים בחו"ל, אולם ניתן להרחיב את הפוליסה לצורך העניין.

איזו צרה יכולה להתעורר..

תמיד קיימים סיכונים למקרים של גניבות, מטעם שהתעופף לכיוון אחר בכלל מהיעד שלכם עקב טעות אצל חברת הנסיעות, חפצי ערך יקרים שהלכו לאיבוד, הסתייעות ברופא אצל אישה שהיא בהריון. אלו מצבים שאינם נדירים, ומי שרוצה לבטח את עצמו ולהמנע ותשלום מלא על כל השירותים היקרים הללו – כמו למשל בחילוץ והצלה או פשוט לקבל פיצויים בגין אי נעימויות, חברת הביטח דואגת לכך מן הצעד הראשון.

הוצאות של אשפוז

הביטוח כולל גם הוצאות לאשפוז, אם חס וחלילה עולה הצורך בכך. אפילו ביטוח נוסעים לטווח קצר כולל את זה – הוצאות אשפוז בסיסיות, טיפול רופא, הטסה ארצה גם לפני מועד הטיסה המקורי לחזור, הוצאות על טיפולים בארץ ושיקום.

הוסף תגובה